Tusse85 skrev 2012-11-29 13:28:10 följande:
Ger mig in i diskussionen. Har oxå barn men skulle heller aldrig ha bild på dem. Mina barn hålls utanför dejtandet tills jag träffar någon som förtjänar att få se och träffa dem ;) är en kille seriös märker man det genom att han frågar osv om hur det är att vara mamma osv. Och jag vet redan att jag är en underbar mamma och det märks nog genom text om dom frågar, så ser ingen anledning att trycka upp det i ansiktet på andra.
Självklart fyller jag i att jag har barn men nämner det inte i min presentation för mina barn är ett plus enligt mig, men det är mig dom ska dejta så då handlar ju texten om bara mig :) och är han intresserad läser han ju även faktatexten ;)
Så tycker inte man ska ha massa text eller bilder på barnen, vi tjejer vill ha en blivande pojkvän och inte en ny pappa ;) sen att du även är en underbar pappa kan du visa sen när du först visat vem du är förutom att vara pappa.
Jag la ner dejtandet och tänkte att jag istället skulle fokusera på att lära mig att gilla ensamheten och inte få panik på det. Slutade svara på alla fd dejters mail på fb och skulle logga in på hp för att pausa mitt medlemskap.... Och har då fått ett mail från en kille i stan jag aldrig sett på hp förut... Och hjärtat slår direkt extra fort för han är till utseendet allt jag gillar på en kille. I tisdags hade vi en impulsdejt efter att skrivit med varandra ett dygn. Barnen sov då jag har barnvecka så han kom över ganska sent med en flaska vin.... Och herregud, hur kan man bli så fast efter bara en dejt?!
Som jag skrivit förut så har 80% av killarna jag träffat börjat prata sex ganska tidigt.
Även nu började vi prata om det och ja, vi hamnade i säng på första dejten... Omg säger jag där oxå!
Han är min drömkille och nu börjar istället rädslan över hur allt kommer bli.
Antingen får vi känslor eller så blir vi KK...
Att prata sex är egentligen inte så off för mig, enligt mig är sex väldigt viktigt och jag skulle aldrig kunna vara med någon jag inte fungerar med sexuellt. Gillar ju oxå att min dejt tänder på mig direkt så som jag vill tända på min dejt direkt :)
Ikväll ska vi ses igen och jag har skickat lite porriga sms och fått av honom att han längtar och vill att dagen ska gå fort :)
Misstänker att jag är en av få tjejer som är öppen om att jag gillar sex, men varför ska man vara det? Jag ligger absolut inte med vem som helst och min siffra är helt normal. I dagens samhälle är det lättare att få sex än kärlek har jag märkt. I min mobil har jag massa nr jag kan kontakta för sex, men ingen om jag enbart vill mysa. Lite sjukt hur dagens samhälle blivit.
Och jag tycker oxå att man ska lägga ner alla spel, jag är rak om vad jag vill och hittills har det fungerat på killar. Dock är det ju ingen som fått världens kärleksförklaring alltför tidigt men kan ju vara oxå för att ingen kommit mig så nära sedan jag börja dejta i juni :)
Vet att jag är väldigt populär på hp, men skulle aldrig svara till någon som va otrevlig mot mig. För ni vet faktiskt inte alls vilken erfarenhet tjejen ni skriver till har. Har fått otrevliga mail, kanske från någon av er, men för mig som ofrivilligt enbart haft bad boys i mitt liv så försvinner ni direkt från min inkorg. Killar som skriver för långt går bort. Killar som rabblar upp varför dom skulle passa med mig och citerar min presentation går bort. Killar som uppenbarligen använder samma mening och text till samtliga tjejer går bort.
För mig funkar helt enkelt ett hej och har du en bra dag bäst. Enkelt och lätt att svara på om man bara är inloggad en snabbis.
Sen personer utan bild går oxå bort.
Det var mina tankar nu direkt efter att läst era inlägg. Önska mig lycka till med denna kille för jag hoppas att det äntligen är min tur ;)
Jag hoppas (för din skull) att detta är en av de få inlägg du behöver göra här i nätdejtingtråden. I alla fall som nätdejtande singel. =) Lycka till! Kom i håg bara, det är en sak vad man säger att man vill ha och en annan hur man agerar. Det är inte säkert att hjärna och hjärta synkar. Du hade ju tex "ofrivilligt" dejtat en del bad boys... Tror det är undermedvetet snarare än slumpen.