Ärliga nätdejtingstråden!
Lite chockad är jag nog, iaf lite förvirrad.. vi dejtade bara i ca 2timmar (har läst att det är max på första dejten) man ska ju sluta när man ligger på topp osv osv. Var faktiskt helt slut efteråt.. han hade ville gärna fortsätta men jag sa att vi kan ju träffas igen istället.
Det var trevligt och han var mysig på något sätt och lätt att prata med. Han fick bara en kram när vi sa hej då, så det är ju svårt att veta om det finns någon gnistrande kemi? ska man veta det redan? när jag träffade mitt ex så blev jag ju så tokkär med en gång och det slog gnistor bara jag petade på honom. Jag jämför nog undermedvetet med det även om jag inte vill det. Han den nya verkar dock veta precis vad han vill och har redan messat både igår och idag. Han ska absolut få en chans till men man önskar ju att det kändes lite mer pirrigt redan nu....
Nä, ingen keeper. Om man måste fråga sig om det fanns kemi och man inte känner minsta lilla i magen..näää, kan aldrig vara något att ha. En trevlig torrboll utan pirr...låter verkligen som något att satsa på