• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Johnny Mnemonic skrev 2012-08-21 21:07:01 följande:
    Papito, hjääääälp!

Haha, vad kan jag stå till tjänst med?

Har haft det lite tufft, bl.a. med nytt jobb och har inte haft kraft eller tid att vara så aktiv här på FL. Smygläser ibland..får hoppas att jag kan skärpa till mig!
  • Papito

Mnemonic...kan inte kallla dig Oppis längre...får  komma på ngt nytt

Du ser, bara du kom ut och fick lite uft och energi blev det bättre...och SA jag inte att tanten skule käka upp dig..haha, underbart!

• Papito

Har lagt dejtande på is just nu, har lite mycket i mitt liv och behöver prioritera annat. Är helt kaputt på kvälllarna och jag orkar inte ens skriva här..min favorittråd

Hade jag varit flyttbar hade det nog kunnat bli en dejt här eller där..haha. Men jag är ju som sagt också en pålitlig man, gillar inte att dejta runt utan fokuserar helst på den jag dejtar..blir det sen inget får man gå vidare. Har inte heller bråttom, får bli när det blir.

• Papito

Haha, jag har vetat vem jag är...har bara för mycket just nu. Om två veckor kanske en del lossnat och jag annat

• Papito
    Papito skrev 2012-08-22 22:39:55 följande:

Haha, jag har vetat vem jag är...har bara för mycket just nu. Om två veckor kanske en del lossnat och jag annat

..och jag tänker annorlunda
  • Papito
    Papito skrev 2012-08-22 23:05:02 följande:

..och jag tänker annorlunda

Blev ändå inte tydligt, haha...det är alltså en ändelse från det tidigare inlägget
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-08-23 18:12:51 följande:

Ja jag skrev faktiskt så att jag behöver mer tid, trodde han skulle lägga ner då, men han sa att jag får den tiden som jag behöver

Känns ju inte helt rätt när man ser mer fram emot en helg att ligga helt själv i soffan, titta på film och äta godis

Sen märker jag inte av någon charm eller humor som man blivit bortskämd med nu från en viss person  

Sånt är viktigt, såna varningssignaler ska man ta på allvar, en man utan charm är som en piggelin som är körd tre minuter i mikron...

• Papito

Ladies (Sara & Rainbow, Foreverlove & b)...ni har helt enkelt missat pärlan...

Rainbow - Varför pirrig om du ändå inte är intresserad? Eller, varför ens dejta honom om du redan innan tror att du inte vill mer men att han kommer att vilja? Du skapar problem för dig själv

(b) - Klart han säger att han är bättre i verkligheten men du får källgranska..något jävig kanske...

I övrigt tänker jag faktiskt tvärtom när det gäller kort.
    Jag tar kanske inte det sämsta jag har men försöker att ta något som är pyttelite sämre än vad jag själv tycker att jag är irl. Vill inte att det blir en stor besvikelse på den fronten. Tar man ett skitbra kort kan första intrycket bara bli sämre, jag kör omvänt.
    Man får ju inte säga sånt men jag vet att jag är en bra man, att jag har många bra egenskaper, är godhjärtad, har humor och charm (+ en hel del brister men det pratar vi tyst om ) ...jag har inga problem med att prata om känslor eller liknande och kan uttrycka mig relativt bra i både tal & skrift (även om vissa har åsikter om min poesitalang) och det gör att jag tror att även om jag har ett något sämre kort kan jag ändå få till en dejt då och då. Särskilt om kvinnan är den typen jag faktiskt söker, då bryr hon sig om utseendet och vill bli attraherad men vill också ha andra djupare egenskaper. Eftersom jag inte tror att jag är skitful kostar jag på mig att ha ett något sämre kort, då kan jag växa lite när hon ser andra egenskaper och få till en dejt. Väl där blir hon förhoppningsvis inte besviken på utseendet och då har man alla möjligheter att få till en bra dejt.

Har aldrig förstått såna som har gamla eller uppiffade kort...eller kort på någon annan. Haha, hur tänker de? Att man inte kommer att märka något?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!