• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Helt helt dött i den här tråden!

Får styra upp lite!
    Istället för att vi sitter här, helt anonyma, och beklagar oss och är överens om hur korkade alla andra är som inte ser vår storhet, kan vi lika gärna börja dejta varandra

Vi simmar ju alla i samma båt som gamle Refaat El-Sayed så fint uttryckte sig.. haha.

Jag ställer mig på barrikaderna och bjuder in till min inbox, välkomna ladies!

• Papito

Responsen blev enorm, det fullkomligen regnade in svar i min inbox....haha...I wish!

Bra idé Alexiandra!
    Börjar du?

Hehehe

Okej, minipresentation:

Göteborgare på 37 år. Smart, rolig och charmig enligt en högst vetenskaplig studie jag själv gjort genom att fråga mina väninnor
    Två barn varannan vecka.
    Gillar att umgås med familj och vänner.
    Kan småprata om det mesta men har också djup och pratar gärna om allvarligare ämnen.

Hm, för mer info får du inboxa...haha

Okej så Alexiandra? Något mer jag borde haft med?
    Väntar på din nu

• Papito

"Har tyvärr rätt höga krav, och avskyr att kallprata via mail, det måste finnas substans, djup och framförallt en dialog som går framåt. Älskar att leka med ord, och man måste attrahera min hjärna för att ha en chans att attrahera i övrigt - men båda delarna måste finnas."

Du ser, är som klippt och skuren för dig...du får ta en ridtur ner till götet så köper vi en fin hästgård, du kommer inte att tro mig men jag har alltid halvdrömt om det. Kan dock inte rida men tycker att det är skitkul och lär mig gärna.
    Tar du med hästarna och hundarna så står jag för barnen..sen har vi våra verbala kvällar framför brasan.

Haha, problemet är snarare att du redan verkar ha bestämt dig för att ingen av oss här kan matcha dina krav...

...Try me!

Skicka ett provmeddelande så tar jag mig an uppgiften att vara både djup, verbal och full av substans...klämmer säkert in några skratt mellan raderna också...humor är en väsentlig del av livet.

• Papito
    Alexiandra skrev 2012-06-25 18:08:54 följande:
    Jag har i princip 'noll koll' på folk i tråden, ens om de är män eller kvinnor, så nä jag har inte bestämt mig för att 'någon här' inte kan matcha mig.

Däremot, jag vill inte ha något distansförhållande. Så din bostadsord direktdiskvalificerar dig, tyvärr..

Så - du får höra av dig igen när barnen flugit ut och du tänker flytta uppåt? ;P
    Oj, ska vi vänta tills barnen är utflugna får vi hämta ett par stolar...det lär ta tid, haha.

Nej, jag är inte heller den som är sugen på distansförhållanden, förstår inte hur folk orkar i längden.
    Men det är lättare att flytta hästarna och hundarna än barnen, finns hö här också.

Vilken otur du har, när du äntligen träffar någon som kan vara en potentiell partner...faller det på avståndet. Vilken osis! Inte lika illa för mig, jag har ju min enorma charm och humor så det löser sig alltid...
  • Papito

Alexiandra - Ja, får ändå hålla med dig, jag skulle aldrig klara av att bygga uppe en relation på distans men man måste få flirta lite och känna att man lever..haha.

• Papito

Haha, jag gjorde ett utrop här om att vi i tråden kan börja dejta varandra men det gav inte så stor effekt i inboxen...alla har väl slumrat till lite.
    Det närmaste var väl att Alexiandra ratade mig pga avståndet..haha.

Ingen?
    Någon?

Synd man inte är bi, då hade man dubblat utbudet..

• Papito

Har också det "problemet", gillar inte grejen med att dejta flera på en gång, känns som att man inte ger sig själv eller dejten chansen...man är hela tiden på väg...Lite som i övrigt i dag, man har alltid mobil och dator uppkopplat så man är aldrig hundra procent närvarande. Låter som en gammal gubbe, haha..men menar det inte så. Menar mer att det hela tiden finns alternativ och då ger man sig inte tid att utforska det som verkligen finns framför en i stunden, det är för lätt att bara välja nästa grej/dejt.

Detta säger jag rent generellt, menar inte att alla gör så (bäst att klargöra innan alla arga svar ramlar in)

Jaha, var bor du (men) då?

• Papito
    målar havet blått skrev 2012-07-03 19:26:08 följande:
    PAPITO du saluför dig inge vidare bra..varför inget foto??

Tycker du inte?

Jag är väl en av få som inte skriver anonymt iaf Och har föreslagit tråddejtandet helt öppet, tycker nog att jag varit modig och framåt
  • Papito
    målar havet blått skrev 2012-07-03 19:26:08 följande:
    PAPITO du saluför dig inge vidare bra..varför inget foto??

Eller menar du för att jag inte vill dejta flera samtidigt?

Foto på familjeliv känns som överkurs, är ju inte här för att ragga
  • Papito
    Anonym (men) skrev 2012-07-03 19:35:45 följande:
    Papito..jag bor i Uppland

Ja, det är ju inte nästgårds direkt, haha. Du får boka in Liseberg i sommar, så kan du få kost & logi av mig..
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!