Anonym (33-åring) skrev 2012-07-14 17:09:59 följande:
Jag har hittat värsta supermatchen! Det verkar han också tycka. Vi har pratat i nästan en månad. Finns bara ett "litet" problem, den enda sättet våra bostadsorter ligger nära varandra är i alfabetet.... på kartan är det 45 mil =/ Och båda två är bundna till respektive bostadsort av ett eller annat skäl. Men han är väldigt trevlig att prata med, det känns utvecklande och jag får känna mig lite uppskattad. Vi är alltså överens om att vi håller detta till nått trevligt på nätet och förhoppningsvis kan det bli en bestående vänskap.
För några dagar sen var det en annan kille som skickade ":)" som första meddelande. Inget mer. Och jag som är så himla less på innehållslösa meddelanden suckade lite. Men han såg trevlig ut, så jag svarade med ";)", vilket var tur eftersom det då kom ett riktigt meddelande tillbaka. Trodde jag aldrig! Vi har pratat sen dess, men... suck, han vet inte om han ska fortsätta sitt utlandsjobb eller inte.
Så, sammanfattningen är väl att det inte går bra alls, men är rätt trevligt!
Haha...det är nog den krassa verkligheten och nackdelen med nätet...man lyckas alltid hitta pärlorna 200 mil bort, icke flyttbara!
Jag föreslog att vi i tråden skulle dejta varandra...det är därför jag inte kör anonymt,
. Har faktiskt fått ett par svar och fått bra kontakt med en men den lilla detaljen med avståndet är givetvis närvarande... haha.