• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (gdtjknf) skrev 2013-03-11 22:56:29 följande:
    En liten fråga till någon manlig där ute. Är det helt kört för ren 27årig kvinna med två barn (tyvärr olika pappor) Att träffa någon? Skulle ni här bli avskräckta?
    Klart det inte är...sen kan säkert relationen till barnens pappor spela en viss roll men det är klart  att et inte är kört för dig                                                                                                                                                                                                     
  • Papito

Papito var jäkligt het på dejtingsidan igår

Började med att dra iväg några rätt så bra mail...om jag får säga det själv ....men det kom inga svar på flera timmar och jag skulle precis skita i det....då börjar det regna in svar!!!

Gött så!

• Papito

Heldött här juh!

Kan uppdatera med att min goda form håller i sig, pratade med fem, bantade ner det till tre men en försöker göra comeback. Samtidigt kommer det till två-tre nya om dagen...är det så här en del tjejer har det?

Det är ju angenäma problem men ändå...jag som inte gillar att fokusera på mer än en åt gången tycker det är lite jobbigt också, haha.

• Papito
    Beya skrev 2013-03-14 21:16:39 följande:

Ok tack!

Papito jag glömde säga, vad roligt för dig men jag är ju inte förvånad    
    Roligt för dig med...inte heller förvånad
  • Papito
    Beya skrev 2013-03-14 22:01:33 följande:

Taaack! ja det är lite det som är problemet, jag fastnar inte...jag är ändå inte speciellt kräsen av mig tycker jag. Det har jag aldrig varit, men kanske mer nu när man har gått på några törnar. Men någon gång ska det väl hända
    Synd att mina 5 plus avtänder dig, annars hade du haft ditt på det torra, haha
  • Papito
    Beya skrev 2013-03-15 09:01:56 följande:

Yes sir!

Och du det enda avtändande med dig är avståndet  
    Har bil...och det finns ju tåg... Tungan uteKyssFlört
  • Papito
    ander25k skrev 2013-03-15 11:48:37 följande:
    Avstånd ska inte avskräcka i starten Glad
    Det gör det inte...i starten...problemet är att om båda parter har barn och ingen är flyttbar, då blir avståndet en svårighet i längden, tyvärr!

Men det är klart att man kanske hade fixat ett år kanske med långdistans men i längden vill man väl förhoppningsvis ha mer...även om det kan vara en ganska behaglig och bra lösning så att barnen inte behöver dras in i nya familjekonstellationer.
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-23 09:57:31 följande:

Och så dog tråden. Jaja, hoppas att ni har lika trevligt i den slutna gruppen som vi hade här förut. Ha det bäst!

Har faktiskt saknat dig, kan du inte joina oss?
  • Papito

Jag som stammis tyckte att det var kul med den här tråden men samtidigt, nu när jag faktiskt börjat dejta..känns det skönt att kunna skriva lite mer öppet utan att riskera att den man dejtar läser. Sen är jag ganska öppen stundtals och då vill man inte heller blotta sig för mycket så just den biten föredrar jag att ta i den stängda tråden.

Kanske att man skulle börja vara anonym här och börja om men jag tror jag skulle bli avslöjad genom mitt sätt att skriva

Saknar mångfalden tråden gav men samtidigt hade den börjat spåra ur och bli en vanlig FL-tråd med påhopp och skit...även utan mitt och afros bråk.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!