• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 19:25:46 följande:

Sådär, justerat! Tack för bollandet Papito.
    Vassego, kul att kunna bidra till framtida bröllop!
  • Papito
    modesto skrev 2013-03-11 19:25:10 följande:
    Vad FÅR dina älska dina tjejer?

konstigt att det finns så många överviktiga, men de är väl upptagna i relationer. Ingen vill ha vältränade så är singla?
    Först och främst kan de få älska mig..haha.

Klart de får älska att träna men det känns som att man läser samma presentation men med lite olika ord och upplägg. Vore kul att läsa någon som säger något mer än det vi redan vet, att alla vill hålla sig i form och vill resa. Dessutom ljuger många om det eftersom de tror att det måste stå med

Personligen har jag inga problem med en tjej med "några kg för mycket"...har hon charm, en bra personlighet och är bra i övrigt så kan jag attraheras precis lika mycket av henne som av en smal tjej. Det har aldrig varit avgörande för mig.
    Jag tycker att det är attraktivt med en kvinna som kanske har fem kg för mycket men kan leva med det, när hon kan vara bekväm med det, så jäkla sexigt. Skulle få krupp om jag träffade en tjej som måste sminka sig innan hon går ner till snabbköpet för att köpa morgonmjölken....men det vet ni redan, det har jag tjatat om tidigare, haha.
    Därmed inte sagt att hon inte får bry sig om sitt utseende..men det ska finnas en naturlig balans.
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 19:32:28 följande:

Oj vilka förhoppningar du har på mig. Själv har jag gett upp sånna tankar, mina förhoppningar för tillfället stannar vid nån trevlig pratstund och kanske en kram.
    Fan alltså...när jag "hör" dig säga så..då vill jag antingen ge dig en kram eller ge dig en föreläsning om positivt tänkande. Klart du kommer att träffa någon, det är jag övertygad om..sen har man tyngre perioder, så är det ju också.

• Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 19:33:13 följande:
    Klart du är välkommen!!! Ansök på :) Du med 33-åringen om du vill, de är ju enbart dom gamla vanliga där om du tycker de är okej att inte vara anonym för oss....

Den är ju mer för dom där detaljerna man inte vågar skriva här. Jag skriver ju ändå här i första hand men sen är de lite grejer jag vill dela med mig om som jag inte vågar skriva här och då används den :) tex de negativa med denna dejt... och sitter nu och väntar och fick plötsligt en dålig känsla i magen men oxå pga grejer jag inte vill skriva här OM fel person skulle läsa =/

Hur ansöker man då?

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 19:50:06 följande:

Har funderat på det, men avvaktar nog lite till. Fast, ja g skulle ju gärna få lite feedback på min profiltext... nja, inte än. Vem bestämmer vem som ska släppas in och inte? Jag menar, det går ju inte att skilja mig från andra anonyma...

Såja, släpp alla tankar, bara go with the flow och se vad som händer! 
    Om du vågar outa dig för mig kan jag kolla på texten.
  • Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 19:49:25 följande:
    Klicka på visa endast på mig så får du fram länken eller hitta på medlemsgrupper. Tror sen de är en knapp som heter gå med i gruppen :)

Min dejt blir 30 min sen, usch hatar folk som är sena!
    Haha..tur att du inte dejtar mig!!!
  • Papito
    Kreativt kaos skrev 2013-03-11 19:57:42 följande:
    Nä usch papito, är du oxå sen till dejter?? :o
    Om vi säger såhär....en halvtimme anser jag knappt knappt som sent...
  • Papito
    Beya skrev 2013-03-11 20:19:34 följande:
    Haha på tal om all träning så har jag precis varit på ett hett fuego pass gillar att träna men bara två ggr i veckan

Näää papito är du en sån?!  gillar inte heller när folk är sena, skitstörigt!  
    Sluta nu darling, min charm kompenserar, tänk vad många förlåtpussar du skulle fått

Men allvarligt, jag tycker givetvis inte att det är rätt att komma sent men det är heller ingen katastrof med en akademisk kvart, det tycker jag inte.
  • Papito
    ander25k skrev 2013-03-11 20:33:01 följande:
    Lite för runda om vi säger så , och på promenader har dom inte riktigt flåset som utlovas .
    Men ska du ha en träningspartner eller en kvinna att älska?
    Klart att det är pluspoäng om ni kan träna ihop men ingen katastrof om det inte går heller.
  • Papito
    modesto skrev 2013-03-11 20:42:46 följande:
    Papito, är du lite rund? man brukar kanske dras till någon som är lik en själv?
    Haha...vad är det för fråga Modesto!!!!!

Ja, för tillfället är jag faktiskt det men jag har tänkt likadant i alla år, från att ha varit smal, till relativt vältränad till tjock och till lite rund.
    Det har inte spelat någon större roll hur jag själv sett ut, jag är ganska tolerant när det gäller kroppar, däremot måste jag gilla ansiktet, annars är det kört.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!