modesto skrev 2013-03-11 19:25:10 följande:
Vad FÅR dina älska dina tjejer?
konstigt att det finns så många överviktiga, men de är väl upptagna i relationer. Ingen vill ha vältränade så är singla?
Först och främst kan de få älska mig..haha.
Klart de får älska att träna men det känns som att man läser samma presentation men med lite olika ord och upplägg. Vore kul att läsa någon som säger något mer än det vi redan vet, att alla vill hålla sig i form och vill resa. Dessutom ljuger många om det eftersom de tror att det måste stå med
Personligen har jag inga problem med en tjej med "några kg för mycket"...har hon charm, en bra personlighet och är bra i övrigt så kan jag attraheras precis lika mycket av henne som av en smal tjej. Det har aldrig varit avgörande för mig.
Jag tycker att det är attraktivt med en kvinna som kanske har fem kg för mycket men kan leva med det, när hon kan vara bekväm med det, så jäkla sexigt. Skulle få krupp om jag träffade en tjej som måste sminka sig innan hon går ner till snabbköpet för att köpa morgonmjölken....men det vet ni redan, det har jag tjatat om tidigare, haha.
Därmed inte sagt att hon inte får bry sig om sitt utseende..men det ska finnas en naturlig balans.