NooneBird skrev 2013-03-11 10:31:05 följande:
Papito, jag har börjat känna lite så jag också. Jag trivs nog med att vara singel just nu. Kanske just för att jag blivit bränd. Jag håller också koll på Badoo utifall HAN skulle dyka upp. You never know! Ha! Men det är ju som du säger på kvällen när man är ensam som jag saknar någon eller på helgen. Någon att planera lite för helgen med eller planera någon semester (som jag nu gör på egen hand)
Har kommit fram till att jag nog inte vill ha det där familjelivet med någon utan mer att vara särbo. Jag gillar att slippa det där "vad ska vi äta ikväll" tröket som man har varje dag. Vill nog bara ha någon som tycker om mig och som vill umgås och ha det mysigt med mig.
Det där med grilla och ha vänner över är också för mig mycket trevligare än en krog på kvällen. Jag och mina vänner kör ofta middag/spelkvällar och det skulle ju vara trevligt att för en gångskull komma med en spelpartner! Too much to ask for för min del kanske...
Har jag nämnt att jag är topp 3 i världen på sällskapsspel?
Jag kan vara din speldejt två ggr, bara för att du ska få impa, inga krav på naturabetalning