• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

NooneBird skrev 2013-03-11 09:42:27 följande:
    Oops...
    Haha!

Ja, det var skönt att få ett avslut.
    Har inte heller bråttom att träffa någon ny så livet känns rätt gött just nu, det måste jag medge. Lustigt ändå för jag är egentligen en person som gillar parlivet...men det är himla skönt just nu!
  • Papito

Men jag kollar ändå runt lite på HP, man vet aldrig vad eller vem som dyker upp..haha

• Papito

I grunden är jag ändå ingen partyprisse utan mer en familjeman som trivs rätt bra även om det inte är röj varje helg. Trivs grymt med lite grill, goda vänner och att sätta lite guldkant på vardagen/helgen..behöver liksom inte glamouren
    Sen är jag ju inte tråkig bara för det, man kan få lite fart, spänning och liv av annat än krogen.

Så det är väl det enda, att det kan bli lite småtråkigt vissa kvällar när barnen somnat..men det är inget problem än så länge
    En bra bok/film, lite snacks och en skön soffa har visat sig vara grymt bra sällskap

• Papito
    ander25k skrev 2013-03-11 10:15:25 följande:
    Ålder verkar ha liten betydelse i vissa fall , men känns ändå lite konstigt med en 37 åring , som har intresse för mig ( Jag 48 år ) , vet inte hur jag ska ställa mig till det hela .
    37 - 48 tycker jag inte är det minsta konstigt, kör på! Ju äldre man är desto större kan åldersskillnaden vara utan att den påverkar relationen negativt.
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-03-11 10:31:05 följande:
    Papito, jag har börjat känna lite så jag också. Jag trivs nog med att vara singel just nu. Kanske just för att jag blivit bränd. Jag håller också koll på Badoo utifall HAN skulle dyka upp. You never know! Ha! Men det är ju som du säger på kvällen när man är ensam som jag saknar någon eller på helgen. Någon att planera lite för helgen med eller planera någon semester (som jag nu gör på egen hand)

Har kommit fram till att jag nog inte vill ha det där familjelivet med någon utan mer att vara särbo. Jag gillar att slippa det där "vad ska vi äta ikväll" tröket som man har varje dag. Vill nog bara ha någon som tycker om mig och som vill umgås och ha det mysigt med mig.

Det där med grilla och ha vänner över är också för mig mycket trevligare än en krog på kvällen. Jag och mina vänner kör ofta middag/spelkvällar och det skulle ju vara trevligt att för en gångskull komma med en spelpartner! Too much to ask for för min del kanske...
    Har jag nämnt att jag är topp 3 i världen på sällskapsspel?
    Jag kan vara din speldejt två ggr, bara för att du ska få impa, inga krav på naturabetalning Skål
  • Papito
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-11 11:24:51 följande:

haha, jag är ju också topp tre (minst) på sällskapsspel!
    Du är troligen tvåa eller trea då... Skål
  • Papito
    ulfsas skrev 2013-03-11 13:41:03 följande:
    Sorry boys, strax efter mig dåFörvånadSkrattandeSolig
    Nja..om jag skriver att hon är tvåä eller trea så innebär det rimligtvis att det bara är de placeringarna man kan kämpa om...förstaplatsen är redan tagen, sorry!
  • Papito
    Beya skrev 2013-03-11 13:57:31 följande:
    Här är en till som är riktigt bra på sällskapspel. Tänk vad roligt vi alla kunde haft om vi bott närmare
    Men du, Tabula & jag ses ju snart i Kenny Jönssonland...då kan vi kora en mästare!

Vinnaren får en kyss? Tungan uteFlörtKyss
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-03-11 14:10:42 följande:

Haha ok! :) tja varför inte? Två ggr är ju fler ggr än jag fått med någon annan man! LOOOOL!
    Haha...det där går att tolka lite hur som helst...men ta för dig du Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!