• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Filipis skrev 2013-03-11 20:55:00 följande:
    Modesto är så rak! Hehe, love it!
    Tur att jag är den där trygga som kan leva med fem kg för mycket..den där jäkligt sexiga som jag beskrev Skål
  • Papito
    modesto skrev 2013-03-11 20:45:06 följande:
    Det borde inte vara svårt att hitta någon för dig eftersom "alla" verkar älska att träna
    Haha, Modesto är också het idag! Cool
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 20:45:27 följande:

Fast det är ju precis samma som vi pratade om nyss... man ska inte skriva att man tränar tre gånger i veckan om man inte tycker att träningen är en väldigt viktig del av livet. Om man rör lite på sig ibland för att inte daga ihop totalt, så bör man forumlera det annorlunda eller inte nämna det alls. En som gillar att träna och röra på sig mycket vill väl åtminstone ibland få med sig sin partner på en rask promenad eller nått annat.
    ander25k skrev 2013-03-11 20:45:54 följande:
    Kan man inte få båda sakerna ?
    Jo, klart ni har rätt i det. Menar bara att det är så svårt att hitta någon bra ändå..så om den nu inte råkar ha riktigt samma träningsflit (men ändå attraherar) då kanske man får kompromissa lite med just det önskemålet.

Men det är klart att det kan vara superviktigt, då har man all rätt i världen att kräva det och man ska givetvis inte bli lurad. Men Anders, de kanske inte lurades heller utan helt enkelt inte insåg riktigt hur bra tränad du är?

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:07:33 följande:

Du vet väl att det är ÄRLIGA nätdejtingtråden vi hänger i Tungan ute Tycker att det var en bra fråga, vi är väl bland annat här för att ta reda på hur andra tänker inom dejtingområdet.
    Sant..men jag har inga problem med det. Är trygg i mig själv och kan ta en sån fråga
    Målet är dock att ta mig tillbaka till okej-läge
  • Papito
    Filipis skrev 2013-03-11 21:12:43 följande:
    Jag vill inte ha någon som tycker sig vara såå jävla snygg och vältränad..att han liksom sexar snyggt to.m. Tänker på hur han ser ut och spänner sig rättTyst

Vill att man tar hand om sig iaf,ölmage klarar jag inte. 

Eller som brorsan,som pussar sina biceps..även om det är på skämt!

Haha...din brorsa är skön!
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:17:13 följande:

Eftersom vi i tråden faktiskt inte känner varandra på riktigt, så är det ju inte ett sätt att säga nått elakt om dig (varför det nu skulle vara dåligt att vara lite rund...) utan en fråga för att ta reda på om ens teorier stämmer.

Vad är okej-läge för dig? 
    Ja, egentligen är plus fem okej-läge för mig, absolut.
    Men jag tänker att det kanske jag får leva med i många år..så jag skulle vilja göra ett litet ryck och ha min gamla vanliga matchvikt i ett par år..men jag är inte så noga med det egentligen..mer en rolig grej.

Sen går jag inte på bmi, blir bara löjligt, har man mkt muskler slår den helt fel.
  • Papito
    Papito skrev 2013-03-11 21:33:02 följande:
    Ja, egentligen är plus fem okej-läge för mig, absolut.
    Men jag tänker att det kanske jag får leva med i många år..så jag skulle vilja göra ett litet ryck och ha min gamla vanliga matchvikt i ett par år..men jag är inte så noga med det egentligen..mer en rolig grej.

Sen går jag inte på bmi, blir bara löjligt, har man mkt muskler slår den helt fel.
    Jag har hellre fem plus än fem minus.
  • Papito
    NooneBird skrev 2013-03-11 21:47:43 följande:

Haha måste berätta en rolig sak när du prátar om att spänna sig. När jag låg på hotellrummet med min den där eviga exdejten så la jag min hand på hans överarm så kände jag hur han spände musklerna sakta men säkert. Skrattade lite för mig själv inombords och flyttade min hand så att stackarn kunde slappna av.
    Han måste varit ruskigt osäker stackarn!

Nä, någonstans bygger en relation och attraktion på att mn kan vara sig själv...jag hade kunnat tänka mig att träna mer eller träna mindre för att småjustera lite men inte ligga och spänna biceps brsöt och mage...inte en chans, haha

• Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-03-11 21:49:28 följande:

+5 från vad?
    Från matchvikt...alltså den vikt jag tycker är lagom för mig. Svårt att säga en siffra för då räknar folk på bmi eller längd och sånt kan slå så fel, beror ju helt på hur man är byggd. Jag har t.e.x ganska snygga och välsvarvade,  muskulösa ben (om jag får säga det själv Skrattande, spelat fotboll hela livet) men det är klart att de då väger mer än vad ett par normala ben gör...är ni med?
    SOm Anders, om han nu tränar så mkt och är riktigt bra tränad, då skulle bmi slå helt fel på honom. Muskler väger ju mer än fett.
  • Papito
    Filipis skrev 2013-03-11 22:02:06 följande:

Nä,handlar väl inte om osäkerhet! Sitter du helt slapp eller..klart man spänner skinkorna om de är på väg dit.Tyst
    Skulle aldrig spänna bicepsen i det läget...att spänna skinkorna är en ren försvarsmekanism
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!