• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-04-09 14:37:54 följande:
    ... scary blir det först när samma 29-åriga snubbe går in gång på gång ...

Jag har ett par äldre damer som återkommer och "spanar" lammkött  
    Haha, Angel...du får vara lite openminded.
    Både med grabben och damerna, någon av dem kanske är jättecharmig
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-09 14:40:54 följande:
    Fast så har jag också gjort, glömt och så gått in igen - numera brukar jag helt enkelt blockera bort de jag inte är intresserad av så jag inte går in av misstag.

Kollade faktiskt igår - jag har 8 sidor blockerade, som börjar på A, sedan kommer B ...

Och jag har också gjort tvärtom, skrivit  
    Haha...åtta sidor bara med A?

Jag har precis börjat blockera, är uppe i 46 st. sammanlagt. Har inte tänkt på att det är ett bra sätt att undvika att gå in på såna som inte är intressanta eller som inte svarat eller så.
  • Papito
    Ensammor skrev 2013-04-09 13:03:53 följande:
    Äsch, det är la bara å sålla bort såna som inte verkar intressanta.
    Som sagt, hon är ny här på FL. Blev medlem igår så ni får ha lite överseende med mig.
    Rätt inställning, på det bara!
  • Papito
    Anonym (glasberget) skrev 2013-04-09 13:03:44 följande:
    Men det är ju för att du är snygg. Jag är ful och får ingen anstormning i mailboxen oavsett vad jag skriver.
    Nja...skriv att du är lätt att få i säng så... haha Skål
  • Papito
    Anonym (señorita_42) skrev 2013-04-09 14:35:43 följande:
    Ska väl också hoppa in här efter att ha läst tråden en längre tid. Är singel och har inte vågat mig på nätdejting än. Men blir lite sugen på att våga ta steget. Tycker att ni är modiga som vågar Skrattande! Kul också att ni bjuder på dessa historier. Får se, kanske blir jag tillräckligt peppad så att jag får en underbar vår o sommar med massor av dejting.
    Bienvenida Señorita, nätdejtingvärlden är betydligt tråkigare än den låter men ett bra komplement. Kör på du och sen kan du dela med dig av dina historier här
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-09 14:45:28 följande:
    Fast jag har sett såna profiler med typ:

"Det är bra om du kan laga mat för jag är usel på det. Alla mina kläder är nya eller rosa efter den senaste misslyckade tvätten. Du hittar mig antagligen kramandes skämskudden och chipspåsen i soffan när jag tittar på 'bonde söker fru' om jag inte rusar mellan barnens fotbollsträningar och kvartssamtal. Jag reste iväg en sväng till  den lokala stora lekparken för 2 år sedan, men annars blir det inte så mycket resor. Träning kan du fetglömma, jag får tillräckligt av att fnatta mellan barnens aktiviteter."

Tyvärr brukar de ju oftast då leta efter någon prins på en vit springare, helst rik, charmig, vältränad, socialt liv och beredda att sätta henne på piedestal... 
    Har inte sett en enda sån men hade troligen skrivit om jag gjort det...jag är ju en prins på men vit springare!
  • Papito
    nelly82 skrev 2013-04-09 14:47:23 följande:

Har vi tjejer för höga krav???

Inget fel på höga krav, det tycker jag att alla ska ha..men vissa har helt orimliga krav, framförallt i relation till vad de sjölva har att erbjuda.
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-09 14:47:58 följande:
    Papito, hon är ju i närheten av dig ? Det är för långt för att jag ens skall fundera på det även om hon är väldigt naivt söt och charmig
    Haha...märks att du inte är från Bästkusten
    Med barn på båda håll är det en bra bit att åka...även till en början när man håller barnen utanför det hela är det en bit...man ska kunna ta sig till jobbet dagen efter också

Jag kanske låter tråkig men måste tyvärr vara realist...men håller med om att hon är söt och charmig
  • Papito
    nelly82 skrev 2013-04-09 14:49:16 följande:

Nja, jag trivs ganske bra med den just nu =) Man kan lixom stänga av och på när man vill =)

Dessutom är nätdejtingseingelfester kul lärde jag mig efter i lördags, även om jag tvekade länge innan jag gick med på att gå dit!  
    Ja, det finns ju bra saker med det men jag tror att det är roligast i början.
    Sen tror jag att ålder, livssituationer och vad man söker också spelar roll. Men jag ratar det inte, menar bara att det kan bli lite same same då och då.
  • Papito
    nelly82 skrev 2013-04-09 14:56:55 följande:

Det kan nog stämma, själv tycker jag inte jag har för höga krav. Han behöver varken vara vältränad eller rik, men han måste kunna ha kul med just mig =)
    Ett väldigt rimligt krav, haha...och du verkar ju ha hittat en nu så något rätt gör du
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!