Anonym (vet inte) skrev 2013-05-12 00:12:01 följande:
oj, pussad första dejten är typ big no no för mig... kommer inte på tal... det e som min kropp e inställd på ha taggarna utåt lite när jag möter en ny människa... så så skulle de nog aldrig kunna vara för mig...
åhhh, blir galen, måste nog sluta tänka på detta,,, har funderat hela kvällen... ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte... men nä, minkänsla säger att jag inte vill hångla med denna killen... medans mitt huvud tycker att jag nog bör ge det en chans till... blä.. orkar fan inte gå på dejter mera ju,, tar sååå mycket energi
fast ja jo... jag kommer nog de det en chans till... för hade det vart nej nej, hade jag som sagt inte funderat mer på honom o redan glötm honom o det har jag ju inte gjort... så nåt måste det ju finnas där.. :-/
Haha, det är för att du inte dejtat Papito...tar mig förbi alla taggar med min charm
Du hade bett om en kyss
Jag tycker att du kan träffa honom igen men att du ska vara vaksam. Precis som Beya säger, man ska inte "nöja sig" med någon...man ska hitta någon som är riktigt bra!