• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

nelly82 skrev 2013-04-21 20:30:05 följande:

Mysigt! Låter jättepositivt!!!

Helt rikitgt, när väl min hjälte korsar mitt spår e jag bara med honom =)
    Du har ju ulfsas och angelven att utforska också
  • Papito
    nelly82 skrev 2013-04-21 21:00:06 följande:

Sexiga jobb bägge =)
    haha...sicken golddigger!

Skaffa dig en oljenorrman, hehe
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-21 21:11:31 följande:
    Det är ju jag med Papito, du vet, hon skall vara ung, rik och snygg
    Jag vet Angie, jag vet!

Så vad väntar ni på?

Get a room!
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-21 21:19:15 följande:
    Börjar bli din standardreplik.

Är du blyg ?  
    Ja, jätteblyg! Det är preciiiiis det intrycket folk fått av mig..haha.

JAg menar mer för att ni ska få prata ostört..hehehe
  • Papito
    nelly82 skrev 2013-04-21 21:12:44 följande:

Haha, problemet med dom är att dom e borta så mycket, tre veckor hemma och tre veckor borta eller nåt sånt, skulle längta ihjäl mig under "borta-veckorna"!
    Du verkar vara en framåt tjej, du får ha två likadana som jobbar olika perioder
  • Papito
    Angelven skrev 2013-04-21 21:44:22 följande:
    Ja men eller hur Papito, 

du döljer din egentliga blyghet bakom en kaxig fasad med attityd - egentligen är du alldeles charmigt blyg och skulle antagligen rodna ur skinnet om Beya gjorde mycket mera än log mot dig  
    Haha, jag är ledsen men din analys är inte riktigt i nivå med mina

Nä, är faktiskt inte det minsta blyg, jag kör ingen fasad...jag är sån här, på gott och ont.
  • Papito
    Anonym (vet inte) skrev 2013-05-12 00:12:01 följande:
    oj, pussad första dejten är typ big no no för mig... kommer inte på tal... det e som min kropp e inställd på ha taggarna utåt lite när jag möter en ny människa... så så skulle de nog aldrig kunna vara för mig...

åhhh, blir galen, måste nog sluta tänka på detta,,, har funderat hela kvällen... ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte... men nä, minkänsla säger att jag inte vill hångla med denna killen... medans mitt huvud tycker att jag nog bör ge det en chans till... blä.. orkar fan inte gå på dejter mera ju,, tar sååå mycket energi

fast ja jo... jag kommer nog de det en chans till... för hade det vart nej nej, hade jag som sagt inte funderat mer på honom o redan glötm honom o det har jag ju inte gjort... så nåt måste det ju finnas där.. :-/

Haha, det är för att du inte dejtat Papito...tar mig förbi alla taggar med min charm Du hade bett om en kyss

Jag tycker att du kan träffa honom igen men att du ska vara vaksam. Precis som Beya säger, man ska inte "nöja sig" med någon...man ska hitta någon som är riktigt bra!
  • Papito
    Anonym (vet inte) skrev 2013-05-12 00:12:01 följande:
    oj, pussad första dejten är typ big no no för mig... kommer inte på tal... det e som min kropp e inställd på ha taggarna utåt lite när jag möter en ny människa... så så skulle de nog aldrig kunna vara för mig...

åhhh, blir galen, måste nog sluta tänka på detta,,, har funderat hela kvällen... ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte... men nä, minkänsla säger att jag inte vill hångla med denna killen... medans mitt huvud tycker att jag nog bör ge det en chans till... blä.. orkar fan inte gå på dejter mera ju,, tar sååå mycket energi

fast ja jo... jag kommer nog de det en chans till... för hade det vart nej nej, hade jag som sagt inte funderat mer på honom o redan glötm honom o det har jag ju inte gjort... så nåt måste det ju finnas där.. :-/

Risken är att du är så trött på dejtandet och vill träffa någon så mycket att du inte lyssnar på dig själv. Hjärnan säger ja om den här killen med hjärtat säger nej...ge honom en chans till men se till att ha med hjärtat i valet...många vill så gärna att de bortser från hjärtat....som egentligen redan varit tydligt.
  • Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-05-16 08:28:44 följande:
    Menar du att du inte vill dejta någon som inte har dejtat på flera år eller någon som inte haft ett förhållande på flera år? 

Jag har dejtat både killar som varit nya på det här med dejting och såna som varit med i matchen länge. Tycker inte att det gör någon skillnad alls, utan allt hänger på personlighet och personkemi. 

Singelmorsa....inboxa mig!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!