Ärliga nätdejtingstråden!
Haha....den var bra!
Alltid beredd att hjälpa kärlekstörstande människor, kanska ska byta alias till: "Dr Looove, din shrink på nätet"
Jag börjar utveckla allergi mot resande & tränande tjejer, så jäkla tråkiga & intetsägande profiltexter.
Det enda bra med det är dem få som faktiskt reser rikigt ofta och mycket för de är inte intressanta för mig som har barn, jag kan inte åka på spontanresor till Tibet för att meditera med munkar i tre månader
Jag får väl ändå säga att jag lyckats på så sätt att jag träffat jäkligt bra kvinnor, inte alla såklart men 3 av 7 har varit keepers. Av övriga fyra fanns det i två fall ingen kemi från något håll och sista två kände jag själv att det inte var tillräckligt intressant för mig.
Så jag tycker att jag lyckats bra när det väl blivit dejt. Men jag är ganska selektiv och det har varit när jag inte varit selektiv som det inte blivit några superdejter.
Att jag sen inte kört på med någon av de tre keeper-tjejerna har berott på andra omständigheter som inte tjejerna kan lastas för.
Jag är inte snygg så, kanske en sexa om man gillar min typ. Annars en femma......däremot är jag en tia i charm och personlighet
Samma här, står det uttalat att han t.ex. måste gilla segling och vara händig...då tänker jag att om hon tar upp det som ett specifikt önskemål i profilen, då är det ganska viktigt för henne, uppfyller jag då inte det eller dem kraven så skriver jag inte.