• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2013-05-16 09:24:10 följande:

Haha....den var bra!
  • Papito
    dilog skrev 2013-05-18 08:39:35 följande:
    Hade du haft lite mer i din press jesse hade vi kunnat börja skriva lite till varndra här över så hade du märkt att alla killar inte är på när det gäller sex. :)

Haha...helt rätt, kör på! Flört
    jessie01 skrev 2013-05-18 03:28:02 följande:
    okej! då e jag inte konstig som chattar med flera samtidigt då?   för ingen har ju lovat nåt? men svårt det där....
    Vi har haft uppe den frågan i flera omgångar i tråden. Jag personligen (och fler än man kan tro med mig) har svårt för att ha flera på gång samtidigt. Jag kan ha den så länge det är lite lättsamt småflirtande men så fort det börjar bli lite djupare och på riktigt närma sig en dejt, då fokuserar jag bara på en. Jag tror inte på det här med att dejta flera samma vecka och ha för många alternativ, då ger man varken dejten eller sig själv en verklig chans...det finns liksom alltid någon på vänt, någon som kan vara liiite bättre.

Sen apropå att att träffas snabbt eller inte tycker jag mig börja notera ett mönster...de som varit ute länge i djungeln går mer och mer mot att träffas hyfsat snabbt och de lite nyare vill gärna skriva lite längre. Även de som mest är ute efter sex vill träffas snabbt...men detta är inget vetenskapligt, haha, bara en något jag tycker mig se en tendens av, jag kan ha helt fel.

Kanske att de som varit ute länge tröttnat på att skriva skriva och skriva för att gång på gång märka att kemin är a och o.
    Själv är jag nog ett mellanting, jag gillar att skriva mycket men kan lika gärna gå på en spontandejt efter att ha mailat fram och tillbaka en enda kväll (har inte hänt men skulle kunna göra).

• Papito
    jessie01 skrev 2013-05-18 03:35:57 följande:
    är killar bara sex tokiga???  faaan! jag ger upp! okej för nice sex! med rätt person, o leva ut allt! men jag har bara träffat sex dårar! dom har sett mina bilder,,, o bara skriver om hur läcker man e,,, mm,,,   va fan?! jävla idioter???  e jag inte mer värd än så???
    jag ville ju bara ha nåt seriöst,,,,    :( 
    Tråkigt att du råkar ut för den typen om det inte är det du vill. Håller med ander25k, kolla över dina bilder, vad visar dem, vad ger dem för signaler?
    Samma med din profiltext.

Nu är du hyfsat ny här men några av stammisarna i tråden (som råkade ut för samma sak)  inboxade några av oss pålitliga som de kände sig trygga med så kollade vi lite på deras profiler och kom med tips. Så gjorde både tjejer och killar för att få lite hjälp med att få till det. Finns det någon du kan ta hjälp av kan det vara ett bra tips...annars kan jag hjälpa till...och säkert dilog, hehe
  • Papito
    jessie01 skrev 2013-05-18 11:55:27 följande:
    jag har verkligen ingen konstig bild alls! står i jeans o jacka, o håller mina 2 hästar bara. inget avklätt, tamejfan ingenting!  visar aldrig för mycket!
    men e jäkligt trött på att få höra sånt. bara sex ses sex!
    fattar dom inte att jag söker seriöst?
    sen kanske jag ses som udda, då jag e rätt händig av mig, o spontan o impulsiv. händer alltid massa i mitt liv. detta har jag oxå tatt upp...
    är det så konstigt eg??
    kanske jag lägger in min bild här sen i presentationen. hur man nu gör? .... :P 
    Ja, tyvärr finns det en del stolpskott...men jag klagar inte, det har visat sig extremt gynnsamt för mig som inte är sån..haha,
  • Papito
    jessie01 skrev 2013-05-18 12:04:30 följande:
    hahaha! ja då blir det gynnsamt! funderar faktiskt på att adda dig o nån mer, som skrivit, o om jag fixar in min bild jag brukar ha, så får ni bedöma...  :P
    Alltså det är ju egentligen sorgligt...men som sagt för mig och andra killar/män som kan använda alla delar av sin kropp & knopp (nåja, har tummen mitt i handen men i övrigt..) är det faktiskt gynnsamt. Jag är rätt bra, det tycker jag..men i konkurrens med såna som du beskriver verkar jag fantastisk, haha,...bara att tacka och ta emot Cool

Gör som du vill, du behöver inte men jag ger gärna feedback om du behöver.
  • Papito

Alltid beredd att hjälpa kärlekstörstande människor, kanska ska byta alias till: "Dr Looove, din shrink på nätet"

• Papito
    jessie01 skrev 2013-05-18 12:32:06 följande:
    ja! HAHA! får väl skrika ut det i min presentation......  
    Inboxat
  • Papito

Jag börjar utveckla allergi mot resande & tränande tjejer, så jäkla tråkiga & intetsägande profiltexter.

Det enda bra med det är dem få som faktiskt reser rikigt ofta och mycket för de är inte intressanta för mig som har barn, jag kan inte åka på spontanresor till Tibet för att meditera med munkar i tre månader

• Papito

Jag får väl ändå säga att jag lyckats på så sätt att jag träffat jäkligt bra kvinnor, inte alla såklart men 3 av 7 har varit keepers. Av övriga fyra fanns det i två fall ingen kemi från något håll och sista två kände jag själv att det inte var tillräckligt intressant för mig.

Så jag tycker att jag lyckats bra när det väl blivit dejt. Men jag är ganska selektiv och det har varit när jag inte varit selektiv som det inte blivit några superdejter.

Att jag sen inte kört på med någon av de tre keeper-tjejerna har berott på andra omständigheter som inte tjejerna kan lastas för.

Jag är inte snygg så, kanske en sexa om man gillar min typ. Annars en femma......däremot är jag en tia i charm och personlighet

• Papito

Samma här, står det uttalat att han t.ex. måste gilla segling och vara händig...då tänker jag att om hon tar upp det som ett specifikt önskemål i profilen, då är det ganska viktigt för henne, uppfyller jag då inte det eller dem kraven så skriver jag inte.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!