Ärliga nätdejtingstråden!
Är inne och kollar lite på HP..hm..och jag som inte ser mig som det minsta ytlig...men det är banne mig inte många som ser ens ok ut
Är inne och kollar lite på HP..hm..och jag som inte ser mig som det minsta ytlig...men det är banne mig inte många som ser ens ok ut
Kan hålla med dig lite där 040kille, hade jag varit på en fest/dejtingsida eller annat evenemang med 3 tjejer per kille hade jag tycklt att det var en guldgruva och sett det som ett djupt misslyckande om jag inte lyckades haffa någon, haha.
Eller, om det var just jag som inte lyckades hade jag kanske inte tyckt det men om man ser till män som grupp, om en för stor andel inte hade lyckats träffa någon, då hade jag sett det som ett misslyckande.
Vi har gått igenom det också ett par ggr tidigare men det var längesen nu så det är bra att vi tar en ny runda. Känns som att tjejerna på dejtingsidorna, generellt sett, lider av överflödets förbannelse. Okej för att det kan vara svårt att hitta någon som känns skitbra och inte bara okej...men just det här att engagemanget verkar vara så minimalt, allt ska vara serverat och minsta ansträngning känns som en uppoffring.
33-åring, vi har varit med länge i tråden och jag tror att du också kan se att jag har lätt för att hitta flyt i skrivandet, att jag inte är typen som korsförhör....så exemplet jag gav, det var inte så att jag ställde en miljon frågor, jag vill hävda att den enda lilla tillstymmelsen till flyt som fanns, den stod jag för
Men jag förstår dig, att du inte orkar vara den som drar hela tiden, det är uppenbart att även engagerade tjejer måste kämpa eftersom det finns många lata och oengagerade killar också¨.
Okej...bara på skoj har jag utvidgat mitt ålderspann till 25-50 (är egentligen inte vidare sugen på att dejta) får se om det dyker upp någon ung skönhet eller mogen madame som kan få mig på andra tankar....hahaha.
Beya, du är fortfarande inne på att leva på bonnlandet?
Den här långa dejten var väl dessutom med den där mannen du inte var intresserad av? Eller tänker jag fel nu? Har hans aktier stärkts eller ligger han fortfarande efter de andra två?
Jag är online och alldeles för kass på datorer för att kunna mixtra med färger.
Har full förståelse för att man kan tycka att mitt inlägg var för hårt och malplacerat, håller med om det senare. Det här borde givetvis ha skötts privat och det lustiga/tråkiga i det hela är att jag egentligen inte har något emot Afrodita79 som jag anser vara en smart och lättsnackad tjej i övrigt.
Det är givetvis möjligt att jag överreagerat och/eller misstolkat det hela men jag har under en längre period känt att det pikats. Har försökt strunta i det men det har ändå lämnat en fadd smak, just eftersom jag vet med mig att jag inte gjort något av elakhet.
Jag kände bara att nästan det första som hände var att jag blev pikad igen och där ingick även ett visst mått av personangrepp, jag delgavs egenskaper jag inte tycker att jag har.
Det blev en droppe för mycket och jag kände att jag ville försvara mig offentligt..även om en del av mig tycker att jag borde bitit ihop och tagit det privat.
Men jag har full förståelse för att Afrodita tycker det känns lågt och är besviken, jag kan förstå det och jag känner inte heller för att ropa Jippie just nu.