Ärliga nätdejtingstråden!
Johnny Mnemonic skrev 2012-09-13 16:26:45 följande:
rainbow, men det är ju underförutsättning att du får/har ett jobb inom ditt tilltänkta yrke. Jag har samma situation själv på det sättet... Så för mig handlar det egentligen mer om vad jag själv känner jag klarar. Jag menar jag har själv ungefär samma inkomst som ett normalt medelinkomst hushåll har idag. Men jag förstår din vilja och motivation. Jag försöker bara säga att det är kanske inte alltid lätt att svara på vissa frågor, speciellt inte efter 2 dejter. Sen kanske jag ska säga så här istället... tex personligen så vill jag ha barn någon gång, det är nog generellt något genetiskt mål dom flesta har. Frågan är när man känner sig redo.Den andra killen som jag pratat med men inte träffat är mycket mer lättkommunicerad och vi har mycket gemensamt. Tyvärr även när man ser till "negativa" egenskaper och det skulle göra vår vardag lite tungarbetad. Sedan finns det en icke-kompromissbar grej från hans sida (av medicinska skäl) som skulle innebära att jag skulle få ge upp ett stort intresse, OCH vi har inte träffats ännu så jag har ingen aning om det ens finns någon fysisk attraktion/kemi. Så det känns som ett väldigt osäkert kort på det stora hela även om det stämmer väldigt bra värderingsmässigt och han känns mycket mer stabil och pålitlig än killen som jag inte ens fått ett vettigt svar ur