Ärliga nätdejtingstråden!
Hello Morsan!
Allt bra med dig?
Har funderat en del på det här med tur och otur i kärlek, för ett par dagar sedan var ni ett gäng tjejer som kom överens om att ni haft otur.
Jag säger inget om det, det kan säkert stämma.
Men ibland är det inte bara otur, ibland gör vi val som vi egentligen redan vet är fel.
Ganska ofta återkommer frågan: "Hur gör ni när ni inte är intresserade? Svarar ni eller bara ignorerar?"
Svaren varierar givetvis men ganska snabbt kommer ni överens om att det är skitjobbigt med killarna som inte fattar att ni inte vill och därför slutar ni svara.
Kom att tänka på det häromdagen när Tusse (som för övrigt verkar vara en jättego tjej) körde sitt race mot kk:n. Då pratar vi om en man som redan från början sa ifrån att han bara ville vara kk, att han inte såg henne som potentiell partner, som dejtade en annan, som inte svarade på sms eller på facebook..
Hade en man betett sig så hade det blivit ramaskri. Killen har ju varit supertydlig men får inte vara ifred, vad ska han göra?
Till saken då...jo, om han nu hade testat att dejta Tusse och han ett år senare hade dumpat henne. Då hade vi tyckt att hon har otur i kärlek...men är det verkligen otur?
Killen var ju övertydlig från början.
Nu tog jag Tusse som exempel men jag tror att många agerar på liknande sätt. Alltså hoppas på något som man innerst inne vet inte är rätt.
Hm, flummar jag nu?
Jag har nog aldrig varit kompis först, har alltid träffat någon och blivit attraherad direkt och sen har det blivit relation.