• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Angelven skrev 2013-01-13 17:46:44 följande:
    Word

Men ja, konstigare saker händer - men då får han ju tillfälle att förklara att han legat på intensiven en vecka men är piggare nu - och Noonebird får tillfälle att fundera över färgen på blommorna hon skall ha med sig  

Haha...hade det inte varit för avståndet och inkomsten hade jag presenterat syrran för dig. Men hon är inte flyttbar och bara lärare..och lärare i Göteborg tjänar mindre än de i Stockholm
  • Papito
    Tusse85 skrev 2013-01-13 19:10:52 följande:
    Haha tror jag skrev för ett par dagar sedan att du skulle hålla utkick efter en lite äldre version av mig i sthlm för att min syster blivit singel :)

Jag minns att du sa det, trodde han skulle nappa direkt!
  • Papito
    Angelven skrev 2013-01-13 22:22:11 följande:
    Jag kan bara hålla med dig - en kvinna är nog som allra vackrast när hon lyckligt visar upp sin stora mage, och ärligt talat, väldigt sexig också  - det är väl en av de sakerna som skulle kunna få mig att fundera på fler barn - det och tanken på att somna i soffan med en liten liggande på magen ...

?

Det finns tre tusse ? En stortusse, en mellantusse och så vår lilltusse   ?  

Haha..kommer du att kunna sova inatt?

Jag tycker att du ska be Tusse att fixa en dejt med syrran .
  • Papito

Intressant ämne, hinner dock inte vara med i dialogen förrän ikväll .

• Papito
    Angelven skrev 2013-01-15 12:28:25 följande:
    Intressant - sade du just att du ville ha en trippeldate med Beya, Noonebird och Afrodite ?

Egentligen inte....men när du ändå nämner det...
  • Papito
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 13:04:43 följande:
    Haha I don't think he could handle it

Troligen inte...men worth trying!
  • Papito

Har inte heller kk. På ett sätt hade den relationsformen kanske passat mig bra i nuvarande livssituation men dels tror jag inte på konceptet (ngn blir alltid sårad) och dels är jag för engagerad. Jag har svårt för att umgås och ligga med en person utan att bry mig om henne på andra plan, har också svårt att träffa flera samtidigt...så då faller hela tanken med kk. Jag är för blödig helt enkelt

• Papito
    Anonym (singelmorsa) skrev 2013-01-16 17:00:42 följande:
    Herregud så ni skriver, lär ta en hel evighet att läsa ikapp så det orkar jag bara inte. 

Hello Morsan!

Allt bra med dig?
  • Papito
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-16 17:19:27 följande:
    Nope, du är inte ensam.

Men du dejtar väl nu?

Tror jag frågat innan men det har skrivits så otroligt mycket att jag inte minns.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!