Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Malphie: Åh grattis!!! Så hon hade så bråttom. Tur att allt gick bra ändå. :)
Malphie: Åh grattis!!! Så hon hade så bråttom. Tur att allt gick bra ändå. :)
marisabelle: Härligt! :) Sitter tyvärr inte vid datorn just nu. Kanske senare under dagen. Det är ju så dumt att man inte kan göra det från telefonen. :-/
mirror: Det är väldigt suddigt men jag tycker det ser ut som ett streck på översta. Vilken dag är du på idag och när är testdag?
mirror: Vad sen testdag du har. Har de ändrat? Med en blastocyst borde du absolut kunna få ett plus nu. Spännande!!! :)
Spökstreck blir ju inte tydligare. Tycker nog allt att det ser för starkt ut för det. :D
Jag håller tummarna!!! Hcg fördubblas ungefär varannan dag.
Anja: Jag håller tummarna att det ser bra ut imorgon. En nervös väntan. :-/
Nu ringde en av läkarna mig och sa att vi har rätt att göra en missfallsutredning innan vi går vidare med vårt FET. Får se om vi hinner med i september. Troligtvis inte. Men det känns bra ändå. Detta är något jag har velat göra men inte trodde vi hade rätt till. :)
Sindyrella: Ja det är ju bara positivt även om man får skjuta på FET så länge.
Någon som vet vad de kollar? Han sa något om antikroppar och sen kan vi få göra en kromosomutredning också. Spännande och nervöst. Trodde inte de brydde sig om oss på det sättet nu när våra poäng är förbrukade.
mirror: Åh nej vad tråkigt. Har också varit med om det där. :(
Jag blödde i min förra grav. Så det behöver ju inte vara kört. Eller så kan du bli gravid men det var bara något fel på embryot.
Ska du ta ett nytt test imorgon ändå?
Jag håller tummarna att det går vägen ändå!!!