Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
www.babydjungeln.se/virka-blackfisk/
Grattis Katziki. :)
Rosenäng: Vad tråkigt!!! :( Kramar
diana: Grattis! Vad roligt!!! :)
Gordita: Har ingen erfarenhet av blodprov vid sprutor. Men på andra kliniker mäter man Östradiol som det heter innan man gör VUL. Man kan mäta hur man svarar på medicinen. Googla på det. Vet inte så mycket. Hoppas det ser bra ut på torsdag. :)
Januaritjejen: Välkommen hit! :)
Hej alla!
Jag har haft långpaus från allt som har med bebisgörande att göra. Har varit så skönt. Nu börjar jag se fram emot ett FET. Funderar på om det ens är lönt att ringa innan de öppnar som vanligt. Vi ska göra privat denna gången. Någon som gått privat på RMC?
Nu ska jag läsa igenom tråden och se vad jag missat. Annars får ni uppdatera mig.
Jag har en liten fundering vid FET. Gör man bara i stimulerad cykel om ens egna cykel är oregelbunden? Min är som en klocka men bara 25 dagar med en luteal fas på 11 dagar vilket är lite kort. Berätta gärna era erfarenheter.
Antalis: Jag vet inte riktigt hur det fungerar med FET. Jag började blöda som en mens vid min förra graviditet och tänker att jag kanske behöver något. Kanske mer progesteron... Men jag vet inte. Får se vad de säger. :)
Då kanske vi kör samtidigt! :)
lele79: Tack! Vad kul att det fungerade. Jag har stort hopp om vår lille frysis. Om den klarar upptiningen vill säga. :)