• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Sindyrella: Hoppas det ser bra ut imorgon. Vi har alltid fått tillbaka på dag 2.

• Libra1

En blastocyst är sista steget i celldelningen. Våra har inte kommit så långt utanför min kropp så det är ju positivt för er. :)

• Libra1

Pysslan: Vad tråkigt att du mår så dåligt. Jag mår också väldigt psykiskt dåligt av medicinen. Första gången är nog värst eftersom man inte vet. Sen lär man sig att hantera det bättre. Men rädslan finns ju fortfarande kvar.

De har en jättebra kurator på KK som heter Åse som jag gått hos. Annars är mitt bästa tips att skriva blogg. Utan min hade jag aldrig orkat.
    Kramar till dig!

• Libra1

Lydisen: Jag blödde mycket i 6 dagar och är nu i vecka 9. Det verkar ju positivt att testet visar något. Det enda du kan göra är att vänta lite till. Det kan ju vara en genombrottsblödning. Håller tummarna! :)

• Libra1

Sindyrella: Jag håller tummarna att det blir starkare snart. Har du någon bild?

• Libra1

Det finns en gravidtråd under svårt att bli gravid/äntligen gravid som heter Vi gravida från rmc malmö. Kul med lite nya. Känner mig ensam där som inte kommit så långt ännu. :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö