• Libra1

Jag har gjort 3 IVF och där bara Britt kollat med VUL efteråt. Har också haft Krystof samt Zahra.

• Libra1

Jag gillar bäst Zahra. Hon känns så human. Kanske för att hon jobbat som förlossningsläkare innan. Dessutom lät hon oss vara delaktiga och jag fick skriva ner antalet ägg under VULet. Krystof är väldigt bra men svår att prata med. Han ringde upp mig igår och sa att vi har rätt till en missfallsutredning och ville inte planera FET innan. Verkar bry sig. Britt har jag lite blandade känslor för. Hon känns lite sträng på något sätt. ET gjorde ont. Margareta har jag tyvärr bara träffat vid ett VUL. Känns ju tryggt att hon gått igenom samma.

• Libra1

JojjoMys: Välkommen hit! Man kan köpa de receptfritt på Apoteket. :)

• Libra1

JojjoMys: B12 heter Behepan och Folsyra finns i olika. Man bör äta ca 5 mikrogram/dag. Jag har Folacin men den är på 5 milligram. Aco Kvinna kan räcka om man redan äter det. Är du osäker så hör med dem. :)

• Libra1

Pärla: Vad tråkigt. Det känns lite stressande att inte få veta när det blir av. Kan jag tycka iaf. Tidigare har man ju fått ett datum att se fram emot. Visserligen underlättar det mycket för dem och oss med telefonsvarare.

• Libra1

JenJoh5: Välkommen hit! På lappen vi fick i våras står det 12 048:-. :P

Man kan göra antingen i ostimulerad cykel där man tar ägglossningstest själv eller i stimulerad med tabletter. Ska själv göra ett FET snart för första gången.

• Libra1

Så länge det inte är ansträngande så är det nog ingen fara. Man kanske inte ska köra bänkpress eller göra något krystande. Så tänker jag. :)

• Libra1

ITM: Jag blödde när jag skulle haft mens. Men var ändå gravid. Så det behöver inte vara kört. Hur många dagar var embryot när du fick tillbaka?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö