• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Mirabell: Vilken spruta ska du ta? Jag började med Gonal-F och den är superlätt. Men fy vad jag skakade när jag skulle testa hos sköterskan första gången. Sen hemma blev jag alltid illamående. Men det går över.
    :)

• Libra1

Det bästa är att fokusera på att knipa sig i magen hårt man kan så känner man inte sticket. Gonal-F bara sjunker in. :)

• Libra1

Strandhem: Vad härligt. Tvillingar och allt. Funderar också på Triangeln. Många verkar gå där. Finns det någon avbetalningsplan där? Eller hur funkar det i utlandet?

Ett stort grattis!!! :D

• Libra1

Jag har en liten fråga till er som gjort FET i ostimulerad cykel. På vilken dag har ni fått tillbaka och hur gammalt var embryot? Jag blev lite förvirrad när sköterskan nämnde att mitt 2-dagars sätts in efter 5 dagar när man fått positivt ältest. Kan det verkligen stämma? Borde det inte bli 3 dagar efter???

• Libra1

Tack! Det är kanske lite olika då. Vissa får nämligen tillbaka sitt 2-dagars efter 3 dagar.

Cornelia: Inget svar ännu. Avvaktar denna veckan. Annars ringer jag igen nästa. Dryg väntan!!!

• Libra1

Sindyrella: Ja nu måste det väl ändå vara er tur. Så länge ska man inte behöva vänta. :(

Vi fick frågan av dem nu sist om vi ville ha 2. Det ville vi. Men eftersom båda var toppembryon och jag har lätt för att bli IVF-gravid så fick vi bara ett. Tur det nu, eftersom vi fick MA. :O

• Libra1

Sessan: Neeeej! Håller tummarna så hårt jag kan att det andra klarar sig!!!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö