• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Sessan: Är så ledsen för er skull!!! :(((
    Vilka sprutor körde du med denna gången?
    Kramar!!! ❤

• Libra1

cornelia: Oj oj! Redan dags igen. Hoppas på bättre tur denna gången!!! :)

• Libra1

Sessan: Jag väntar på provsvaren från missfallsutredningen. Har gått 4 veckor nu. Måste nog ringa imorgon igen och höra. :-/

Hoppas på att få göra ett FET i november.

• Libra1

Venne: Jag gjorde också så. De mäter dina hormoner så spelar antagligen inte någon roll hur. De borde vara samma i olika cyklar.

• Libra1
    Pärla84 skrev 2013-09-23 15:07:40 följande:
    Ikväll ska jag ta ovitrelle, sen är jag sprutfri!
    Vad härligt! Lycka till nu!!! :)

Jag ringde RMC i fredags och undrade om missfallsutredningen. Fick en telefontid med läkare den 9 oktober. En hel evighet tills dess ju. :-/
  • Libra1
    Mirabell skrev 2013-09-23 15:53:47 följande:
    Pärla; Spännande! Så skönt att bli sprutfri också! Har du varit på VUL igen? Hur många äggblåsor såg de?

Jag är från och med idag ruvare på en liten blastocyst.

Libra, jag förstår det känns långt borta, fanns det inga tidigare tider? 
    Grattis!!! :)

De hade en tid den 1 oktober men då är jag på kurs. Så det fick bli den andra. :-/

Jag hoppas på att han ringer innan dess eller skickar ett brev med en kallelse.
  • Libra1

Rosenäng: Jag förstår precis hur du känner. Rädslan är så stor för att misslyckas igen. Hur ska man orka? Men på något sätt gör man det ändå. Försök att inte fokusera på det så mycket. Lätt eller hur? Hitta på något roligt med mannen din och försök fokusera på något annat. Eller kanske det skulle vara skönt att prata med en kurator?

Ät den där plankan. Försök leva livet istället för att göra det värre. Tänk inte att imorgon kan du vara gravid. För det vet du inte. Det var ett tips jag fick av en bloggvän. Man lever nu och inte sen. Hon trodde jag skulle ta illa upp men jag kände tvärtom. Jag ryckte upp mig lite. Hoppas inte du tar illa upp.

Ta ut semester. Sjukskriv dig. Försök hitta något sätt där du kan hitta orken. Gör det som får DIG att må bra. :)
    Kramar

Jag har också mått så dåligt länge nu så känner att jag måste prata av mig med någon som förstår. Därför har jag startat en IVF-träff som nog blir av i november. Är ni sugna att hänga på så maila gärna till librasivf(snabela)outlook.com

{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö