Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
cornelia: Vi har inte heller kollat äggreserv. Konstigt det där. Gå in på Mina vårdkontakter och beställ dina journaler. Dem behöver du om du ska gå privat. Ja eller be dem skicka.
cornelia: Vi har inte heller kollat äggreserv. Konstigt det där. Gå in på Mina vårdkontakter och beställ dina journaler. Dem behöver du om du ska gå privat. Ja eller be dem skicka.
Kanske det är det dem kollar ändå? Vi tar ju prov på dag 3 och 21. Har aldrig fått reda på vad det var eller hur jag låg till. Allt var normalt.
fertilitetsguiden.com/genetik/fsh_amh.php
Nu efter detta försök så jag jag skicka efter mina journaler. Intressant att se vad det står. :P
Rosenäng: Det har jag missat. Grattis! Tänk inte så. Det är mycket större chans att de delar sig i livmodern än utanför. Vi har bara fått ett till frysen men jag har ändå lyckats bli gravid.
Sessan: Usch! Det är mycket på ett år. :-/
För 3 år sen ringde vi och ställde oss i kö. Blä!
Nu får det väl ändå vara vår tur!!!
Hoppfull: Har du redan fått datum att börja med sprutorna? Det har jag aldrig fått innan så har varit tvungen att ringa när mensen kommit. Vad står det i din plan? Några prover behövs inte i alla fall. Har du fått ett datum så är du antagligen inbokad på en vecka för ÄP. :)
De verkar ha ändrat lite sen jag gjorde IVF sist... :O
Hoppfull: Aha vad smidigt! Då gäller det att ha koll själv. Man hör väl av sig om något avviker då. :)
Det blev inget FET. :(
Lycka till ni andra nu. Nu får vi inte gå på RMC längre. Känns sorgligt att lämna tråden.
Får se om det blir Nordic IVF Center eller Cura/Öresund för oss. Vilken hade ni valt? Det skiljer 3000:- för en enkel IVF.
Kramar!!!
Mirabell: Tack! Nej det överlevde inte. Usch vad tungt det känns. Får ta nya tag till nästa år. :-/
Tack alla!
Jag kommer inte att sluta följa er helt. Jag måste ju hålla koll på er. Funderar på att starta en ny tråd där man kan gå med efter att man gjort slut på poängen. Men dit hoppas jag inte att ni hamnar.