Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Sessan: Vilken bra start. Lycka till nu!!! :)
Sessan: Vilken bra start. Lycka till nu!!! :)
Jag har haft lite paus. Vi drar igång i mars med en ny behandling. Planerar en bröllopsresa först. :) Kram
marisabelle: Har han så bråttom ut? Hoppas han väntar lite till. Lycka till sen! :) Finns det ingen FL-app till Android??? Hittar inte. :-/
Solstrålen: Ingen fara. Man är så mjuk där inne så det sticker bara till lite. Lovar!!! :)
Jag var inne på Mexico innan. Men då är man väl ganska fast på hotellet. Vi gillar att promenera rundor. Vietnam funderar vi på. :)
Solstrålen: Låter underbart. Nu blev jag lite sugen igen. Hur lång tid tar flyget dit? Maila mig gärna så slipper vi semesterbomba alla. :)
Vi skulle egentligen börjat i v11 och åkt på semester innan. Men nu har svärmor bokat teaterbiljetter så vi måste skjuta på allt. Så dumt! Vi kan ju inte säga något då hon inte vet om IVFen. :-/
Kul att några är igång. Jag funderar på att strunta i resan och köra igång i februari. Hm! Otålig!
Jag hänger tydligen kvar här lite. Kan inte släppa er. Ok? :P
Sessan: Tack! Det var snällt! :) Kram
Jag skrev i höstas om att jag håller på att ordna en IVF-träff för oss som fortfarande kämpar. Den har inte blivit av ännu. Vill någon mer hänga på är det OK. Vi är 4 st nu. :) Maila mig. Adressen står i bloggen!!!
Vi har inte bestämt ännu. Det får bli en helg iaf då någon bor i norra Skåne. :)