Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Kristin Kaspersen, mogen milf med erfarenhet. Mycket vältränad kropp och vacker för sin ålder och hon har sannerligen "det".
Hon påstås ibland vara svår att leva med och att samarbeta med, kanske har någon bokstavskombination (?)
Men med rätt uppmuntran och ett glas vin så lär hon också ska vara ovanligt het och spännande i sängen
När det gäller Erics har jag ordentligt på fötterna.
Kristin Kaspersen, mogen milf med erfarenhet. Mycket vältränad kropp och vacker för sin ålder och hon har sannerligen "det".
Hon påstås ibland vara svår att leva med och att samarbeta med, kanske har någon bokstavskombination (?)
Men med rätt uppmuntran och ett glas vin så lär hon också ska vara ovanligt het och spännande i sängen
En specifik man skriver så frekvent på plattformen att man nästan kan tro en sponsring pågår. Tyvärr fabuleras och överdrivs de egna prestationerna och det blir alltid i viss mån svårt att veta när sanning eller kånka gäller rent allmänt anser jag. Mitt val här blir nog kånka. Sorry vännen. Därmed inte sagt ni är samme debattör. Det vill jag inte påstå.
Gällande mig själv ja! Har varit i attraktionszon ett par tillfällen med ett par erkänt manliga svenska actionskådespelare men valt avstå ligga. Vill ogärna namnge dem offentligt och vi får därför nöja oss med mina ploj exempel högre upp i tråden. Hehehe. Nåja, en av de nämnda var ärligt talat ett riktigt ligg ämne. Tänder faktiskt inte på just kändisskapet i sig. Inte heller på dryghet. Gör du så???
Hanna Ferm hade varit trevligt att lära känna.
Givetvis Helene of Sandberg också. Väder Åsa den skelögda. Juliette Lewis. Mfl
Jag väljer en mysig, lång, svettig och bi-trekant fylld av lust och kåthet med mig, Eva Melander och Måns Zelmerlöw, mmm :)
Carola har man ju haft lite heta fantasier om
O när de gäller sporttjejer så hade gärna carolina kluft fått mysa mellan mina lår