• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (Mmmmm)

Zlatan alla dagar i veckan?.

• Anonym (jodå)
    Anonym (female) skrev 2023-08-20 00:04:28 följande:
    Hahaha! Det e till att dra snabba växlar. Garantistämpel får du som konsument. I am just saying. Flört
    Ha ha, fattar inte, vad menar du med garantistämpel??
  • Anonym (female)
    Anonym (jodå) skrev 2023-08-26 00:16:47 följande:
    Ha ha, fattar inte, vad menar du med garantistämpel??
    En person som bedöms som sexig, intelligent och kompetent kan vara ett stolpskott i sängen. Inga garantier. Så menade jag precist. I?m just saying! Allmän reklamationsnämnd gäller vid köp av varor.
  • nordas
    Anonym (female) skrev 2023-08-16 23:47:05 följande:
    Stackars dig! Ändå har ju Bianca säkert varit med okända killar så vem vet? I annat fall inrikta dig på en look alike? När en tjej med attityd figurerar i media och har snygg stil brukar yngre tjejer imitera looken, oxå utseende fix. 
    Jag skrev ett meddelande till en tjej på Match.com för ett tag sedan att hon liknar Bianca, men jag fick aldrig något svar. Nej, ännu yngre går ju inte alls för sig. Runt 30 är nog det yngsta man kan ha om man själv är 50+. Annars blir det kränkande om jag som 51-åring flirtar med någon som är 25, typ. Det har hänt att 65-åriga kvinnor gillat mig på Match.com och det har jag inte tyckt om, direkt. 
  • Anonym (Herr Nilsson)

Keyyo, alla dagar i veckan utom söndagar. Då vill jag ha pippi långstrump 

• Ascendere

Tuva Novotny, den perfekta vanliga snygga svenska tjejen men ändå med en viss mystik 

• nordas
    Ascendere skrev 2023-08-30 16:21:18 följande:

Tuva Novotny, den perfekta vanliga snygga svenska tjejen men ändå med en viss mystik 

Ja jag håller med. Hon var så fin i Skilda världar på 90-talet. Hon är fortfarande attraktiv. Tyvärr upptagen med Alexander Skarsgård.
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-31 14:11:13 följande:
    Ja jag håller med. Hon var så fin i Skilda världar på 90-talet. Hon är fortfarande attraktiv. Tyvärr upptagen med Alexander Skarsgård.

Såg aldrig Tuva Novotny i Skilda världar men i senare filmjobb. Jätte söt tjej (trebarnsmamma svårt att tro), gör superbra rollgestaltningar och har ngt av girl next door aura. Vill se Tuva i internationella filmprojekt. 

Tja, Alexander Skarsgård är attraktiv mucho. Adderar genast Skarsgård !den yngre! till min lista! Thihi

• SkogsTjej

Vanna Rosenberg är sådär hutlöst snygg fysiskt och väldigt attraktiv till sättet!

Kanske en guilty confession men Carola vore verkligen spännande som ett one night stand, hon har en väldigt speciell energi som jag gärna utforskat och hennes kropp blir bara snyggare med åren!

• Anonym (Persbrandt)
    SkogsTjej skrev 2023-09-03 10:32:17 följande:

Vanna Rosenberg är sådär hutlöst snygg fysiskt och väldigt attraktiv till sättet!

Kanske en guilty confession men Carola vore verkligen spännande som ett one night stand, hon har en väldigt speciell energi som jag gärna utforskat och hennes kropp blir bara snyggare med åren!

Ingen av dem ligger med tjejer. Men Carola, den slinkan, låg runt rätt bra i sin ungdom. Hon Gjorde allt för att framstå som en liten oskyldig flicka men skenet bedrog.... Hon var väl 17-18 år när hon låg med Leffe strömberg tex.
  • Anonym (female)
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-09-03 14:10:42 följande:
    Ingen av dem ligger med tjejer. Men Carola, den slinkan, låg runt rätt bra i sin ungdom. Hon Gjorde allt för att framstå som en liten oskyldig flicka men skenet bedrog.... Hon var väl 17-18 år när hon låg med Leffe strömberg tex.

Mmm, Skenet bedrar rätt rejält i vissa fall i kristna o frireligiösa samfund. Ngn ulv i fårakläder smyger sig in i gemenskapen (ej Carola). 

Okej! Om Carola låg med ex vis Leffe Strömberg kan väl Skogstjej/Skogsman alltid testa när hen är så k-t på na?

• Anonym (Herr Nilsson)

Keyyo, vilka härliga tuttar 😊

• Anonym (Yummie)

Skulle gärna smaka på Tina Nordström.

• Anonym (Självklart)
    Anonym (Yummie) skrev 2023-09-14 15:44:53 följande:

Skulle gärna smaka på Tina Nordström.

Är det bröna, eller är det ugnen du är intresserad av Tungan ute??
Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?