Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Farah Abadii
Zlatan alla dagar i veckan?.
Niki Amini gillar jag
Keyyo, alla dagar i veckan utom söndagar. Då vill jag ha pippi långstrump
Tuva Novotny, den perfekta vanliga snygga svenska tjejen men ändå med en viss mystik
Tuva Novotny, den perfekta vanliga snygga svenska tjejen men ändå med en viss mystik
Såg aldrig Tuva Novotny i Skilda världar men i senare filmjobb. Jätte söt tjej (trebarnsmamma svårt att tro), gör superbra rollgestaltningar och har ngt av girl next door aura. Vill se Tuva i internationella filmprojekt.
Tja, Alexander Skarsgård är attraktiv mucho. Adderar genast Skarsgård !den yngre! till min lista! Thihi
Hanna ferm
Vanna Rosenberg är sådär hutlöst snygg fysiskt och väldigt attraktiv till sättet!
Kanske en guilty confession men Carola vore verkligen spännande som ett one night stand, hon har en väldigt speciell energi som jag gärna utforskat och hennes kropp blir bara snyggare med åren!
Vanna Rosenberg är sådär hutlöst snygg fysiskt och väldigt attraktiv till sättet!
Kanske en guilty confession men Carola vore verkligen spännande som ett one night stand, hon har en väldigt speciell energi som jag gärna utforskat och hennes kropp blir bara snyggare med åren!
Mmm, Skenet bedrar rätt rejält i vissa fall i kristna o frireligiösa samfund. Ngn ulv i fårakläder smyger sig in i gemenskapen (ej Carola).
Okej! Om Carola låg med ex vis Leffe Strömberg kan väl Skogstjej/Skogsman alltid testa när hen är så k-t på na?
Ebba Busch
Märta Stenevi
Keyyo, vilka härliga tuttar 😊
Skulle gärna smaka på Tina Nordström.
Skulle gärna smaka på Tina Nordström.