• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-09 23:27:55 följande:
    Men jag tror hon har haft ihop det med någon, som jag uppfattade det, okänd, men då bara för en natt. Det handlar väl också om att många killar inte vågar ta kontakt med tanke på hennes utstrålning, skönhet och andra skills. I mitt fall skulle det aldrig fungera med tanke på att jag är nästan 23 år äldre, arbetslös, utan förmögenhet och bor på landet 30 mil norr om Stockholm.Troligen skulle jag skita på mig om jag bara såg kvinnan i fråga...
    Stackars dig! Ändå har ju Bianca säkert varit med okända killar så vem vet? I annat fall inrikta dig på en look alike? När en tjej med attityd figurerar i media och har snygg stil brukar yngre tjejer imitera looken, oxå utseende fix. 
  • Boobiesarepoetryinmotion

Vill inte ligga med någon jag inte känner 
    Först kan jag och Jill Johnsson bli vänner 

• Anonym (jodå)

Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!

• Anonym (female)
    Anonym (jodå) skrev 2023-08-19 23:54:09 följande:

Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!

Hahaha! Det e till att dra snabba växlar. Garantistämpel får du som konsument. I am just saying. Flört
  • Anonym (Bear with me now!)

Edward Blom. Om jag är tvungen att ligga med en kändis. Min pojkvän är som en något nedtonad och lite mindre pretentiös Edward Blom så det hade förmodligen vart något som kändes ganska så tryggt och inte allt för främmande att ligga med Edward Blom.

• Anonym (female)

Edward poppis i tråden! Glad

• Drottningen1970

Fortfarande Zlatan. Men det är något med Benjamin Ingrosso. Har en känsla av att han är galet dirty under det där sockersöta.

• felicityporter

Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.

• Anonym (Herr Nilsson)

Inger Nilsson (som spelade Pippi långstrump)
    Hon är så fyllig och fin🥰

• Anonym (female)
    felicityporter skrev 2023-08-20 18:42:03 följande:

Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.

Joel Kinnaman är het. Flört
Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?