Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Vill inte ligga med någon jag inte känner
Först kan jag och Jill Johnsson bli vänner
Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!
Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!
Edward Blom. Om jag är tvungen att ligga med en kändis. Min pojkvän är som en något nedtonad och lite mindre pretentiös Edward Blom så det hade förmodligen vart något som kändes ganska så tryggt och inte allt för främmande att ligga med Edward Blom.
Edward poppis i tråden!
Fortfarande Zlatan. Men det är något med Benjamin Ingrosso. Har en känsla av att han är galet dirty under det där sockersöta.
Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.
Inger Nilsson (som spelade Pippi långstrump)
Hon är så fyllig och fin🥰
Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.