• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Pokeus

Sofie Hallberg (Ångestpodden). Får väl se om vi matchar på Tinder.

• Carolatom07
    Anonym (female) skrev 2023-05-19 21:16:17 följande:

Nils van der Pool! Flört

Fräsch, snygg och muskulös. Klart sexig. 

Jag tror det har gått in, varför postar du 5 gånger? Något särskilt med just honom?

• Anonym (västeråsaren)
    Jonatan01 skrev 2012-02-16 03:48:29 följande:

Finns bara en förutom min fru och det är, Jessica Andersson

Cool och Jessica Andersson har jag legat med!! Skrattande en fantastisk natt som gav mersmak deluxe!

Jag scrollade för att se om någon nämnt henne och BINGO!! :)

Efter en deltävling i Mello i Gbg för många år sen träffades vi i hotellbaren och hamnade på mitt hotellrum!
    Jag hade åtrått henne ända sedan hon var med i Fame Factory och hade hälsat på henne inne på Pizza Hut i Västerås när hon satt med Magnus från Fame. De gjorde då en julshow i Västerås.
    När jag i Göteborg påminde henne om hälsningen inne på Pizza Hut sa hon att hon mindes mig för mina busiga ögon!

Vi hade lite kontakt efter Gbg men det dog ut.

• Anonym (Ooh)

Joel Lutzow som spelar Gustav Ek i Gåsmamman, Ola Rapace, Prins Carl-Philip, Mikael Persbrandt och Joel Kinnaman är väl några man skulle vilja bli påsatt av!

• Anonym (otto)

Sarah Dawn Finer för en sådär 20 år sedan.

• Anonym (Yummie)

Såg en repris på Över Atlanten och vill lägga till Anna Lindberg, simhopperskan.
    Hon skulle inte behöva tjata om man så säger .....

• Anonym (female)
    Carolatom07 skrev 2023-05-24 12:09:05 följande:
    Jag tror det har gått in, varför postar du 5 gånger? Något särskilt med just honom?

Trubbel med att få iväg min post när jag klickade på Skicka. Systemet hängde sig. Ovetandes om första inlägget faktiskt gått fram postade jag ett nytt. My bad eller rättare sagt it strul. 

Ja, Nils van der Pool är en fysiskt attraktiv o snygg toppatlet m inre charm o en sund livsstil och m som det verkar sunda värderingar.

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?