• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (M och T)

Tuva Novotny och Melissa Horn.
    Man tar miste på Melissa Horn när man hör hennes deppiga texter, sjukt rolig person, och vacker som få. Tuva är otroligt vacker och intelligent.

• Anonym (Anni)
    nordas skrev 2023-08-08 08:25:33 följande:

Bianca Ingrosso! Otroligt sexig och het kvinna! Kommer aldrig hända dock. Tyvärr.

Högst Osannolikt att det kommer hända nån av oss vanlisar.
  • Anonym (Forever Adam)

Jag har alltid tyckt att Adam Alsing var värdens bästa och sötaste svenska kändisen .Blev väldigt ledsen när han 😢

• Anonym (Rationell)
    07Angel07 skrev 2023-08-08 11:29:14 följande:

Joel Kinnaman 🤭

Han är ju våldtäktsman?
  • nordas
    Anonym (Anni) skrev 2023-08-08 14:50:50 följande:
    Högst Osannolikt att det kommer hända nån av oss vanlisar.
    Men jag tror hon har haft ihop det med någon, som jag uppfattade det, okänd, men då bara för en natt. Det handlar väl också om att många killar inte vågar ta kontakt med tanke på hennes utstrålning, skönhet och andra skills. I mitt fall skulle det aldrig fungera med tanke på att jag är nästan 23 år äldre, arbetslös, utan förmögenhet och bor på landet 30 mil norr om Stockholm.Troligen skulle jag skita på mig om jag bara såg kvinnan i fråga...
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-08 08:32:09 följande:
    Du måste mena Oliver eller Benjamin? Emilio är hennes pappa, Pernillas ex.

Tackar! Ja, jag menade Benjamin. Det gick visst lite fort där. Pappa Emilio och bror Oliver har jag ingen koll på. 

Benjamin är hetare än Bianca, mest på grund av hennes läppförstoringar och andra ingrepp som det verkar. Bianca var snyggare naturell men smaken är som baken :) 

• Anonym (female)
    Anonym (M och T) skrev 2023-08-08 14:22:07 följande:

Tuva Novotny och Melissa Horn.
    Man tar miste på Melissa Horn när man hör hennes deppiga texter, sjukt rolig person, och vacker som få. Tuva är otroligt vacker och intelligent.

Bra val :) Tuva ger ett stabilt och redigt intryck samt gillar kameralinsen ansiktsdragen. Melissas realism i lyrik och kul spetsfundigheter fascinerar. Ja, mkt rolig i Så mycket bättre.
Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?