• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (Anonymisk)

Vill å vill, men om jag leker med tanken i 10 min; Khaddi Sagnia tex! (stavning?)

Utseende och hudfärg blir ju häftigt, hon sprider djungelfeber :D
    Något säger mig hon är lite nymfomanisk med, men vad vet jag?

• Anonym (Persbrandt)
    Anonym (Anonymisk) skrev 2022-11-01 08:47:54 följande:

Vill å vill, men om jag leker med tanken i 10 min; Khaddi Sagnia tex! (stavning?)

Ja hon gillar att knulla den flickan
  • Anonym (female)
    Djärvt av dig Lar :)
    Anonym (Lar) skrev 2022-11-01 04:40:25 följande:

Jag vill knulla  Malena  Ivarsson i skithålet.  Sen slicka i hennes utknullade gamla fitta . Avslutar med Malena äter  min sats  och kissar på mig

Anonym (female) skrev 2022-11-01 07:25:30 följande:
    Ok det var djärvt även mot en vidsynt sexolog. Undrar vad Malena tyckt om den du?

Nästan bara män som skriver här ju! Undrar vad det beror på? Måste bättra på kvinnliga statistiken lite, men attans också att vi måste hålla oss inrikes i våra val. :(

Så utöver mitt senaste förslag silverräven Carl Bildt får det isf bli hunken Dolph Lundgren. 

• Anonym (female)
    Anonym (Anonymisk) skrev 2022-11-01 08:47:54 följande:

Nä precis, du vet inte ett skit om Khaddi Sagnia i sin söta skönhet är nymfomanisk, frigid eller lesbisk. Hur som gäller marknadens krafter. Spekulera är gratis. 

• Anonym (Anonymisk)
    Anonym (female) skrev 2022-11-01 09:04:28 följande:

Nä precis, du vet inte ett skit om Khaddi Sagnia i sin söta skönhet är nymfomanisk, frigid eller lesbisk. Hur som gäller marknadens krafter. Spekulera är gratis. 

Haha Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist
  • Anonym (female)
    Anonym (Anonymisk) skrev 2022-11-01 10:38:27 följande:
    Haha Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

ha,ha,ha. Vår konversation i tråden har nada med feminism att göra. Och det vet du mycket väl själv. Om du tänker efter. Din spelevink. 
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (korven) skrev 2022-11-01 07:30:33 följande:

jag har ätit många Ernst korvar så jag säger nog Ernst... mmm Tungan uteFlört

Goda dom! Vill också med Ernst Flört
  • MandaGO

Mysig tråd.

Själv tänder jag väldigt på sångerskan Robyn. När ja har sett henne på konsert blir det lagom pirrigt haha. men de e ja nog inte ensam m.

• Anonym (Fames)

Hooja! På ett renskinn eller en snöskoter. Anar tyvärr att han är lite svårflörtad om man inte har motorsågskörkort...

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?