Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Vill å vill, men om jag leker med tanken i 10 min; Khaddi Sagnia tex! (stavning?)
Utseende och hudfärg blir ju häftigt, hon sprider djungelfeber :D
Något säger mig hon är lite nymfomanisk med, men vad vet jag?
Vill å vill, men om jag leker med tanken i 10 min; Khaddi Sagnia tex! (stavning?)
Jag vill knulla Malena Ivarsson i skithålet. Sen slicka i hennes utknullade gamla fitta . Avslutar med Malena äter min sats och kissar på mig
Nä precis, du vet inte ett skit om Khaddi Sagnia i sin söta skönhet är nymfomanisk, frigid eller lesbisk. Hur som gäller marknadens krafter. Spekulera är gratis.
Nä precis, du vet inte ett skit om Khaddi Sagnia i sin söta skönhet är nymfomanisk, frigid eller lesbisk. Hur som gäller marknadens krafter. Spekulera är gratis.
jag har ätit många Ernst korvar så jag säger nog Ernst... mmm
Mysig tråd.
Själv tänder jag väldigt på sångerskan Robyn. När ja har sett henne på konsert blir det lagom pirrigt haha. men de e ja nog inte ensam m.
Hooja! På ett renskinn eller en snöskoter. Anar tyvärr att han är lite svårflörtad om man inte har motorsågskörkort...
Tilde de Paula.