Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Malin Gramer utan tvekan! Hon är min favorit i dessa sammanhan.
Ebba Busch
Det är många det flera redan nämnda. Carola, Malin gramer, maggio. Linda Staaf, Khaddi sagnia, Molly sanden, Erika grahm, Cornelia Jacobs.
Det skulle nog vara Lena Philipsson eller Li Pamp. Mums säger jag bara. :)
Swedish model Marcus Schenkenberg definitivt. Så attraktiv! Så sexig :)
Om vi tänker oss ett stenkast utanför landets gränser säger jag bara Stefanos Tsitsipas. Grekisk tennisspelare.
Fantastisk utstrålning. Estetisk tilltalande. Grymt attraktiv som få som en grekisk gud.
Swedish model Marcus Schenkenberg definitivt. Så attraktiv! Så sexig :)
Om vi tänker oss ett stenkast utanför landets gränser säger jag bara Stefanos Tsitsipas. Grekisk tennisspelare.
Fantastisk utstrålning. Estetisk tilltalande. Grymt attraktiv som få som en grekisk gud.
Fattar inget! Får inte just jag tycka vad jag vill? 😢
Om sexiga killar med appeal till tusen :)
Absolut my taste.
Fattar inget! Får inte just jag tycka vad jag vill? 😢
Om sexiga killar med appeal till tusen :)
Absolut my taste.
Okej! :) ja, visst det är ett långt stenkast till Grekland från Sverige men inom EU gränser.
Kunde inte låta bli att sväva ut en smula. Såg ju Stefanos Tsitsipas igår spela tennis i Stockholm Open. Supersnygg kille med allt och mer därtill :) Om vi säger så!
Okej! :) ja, visst det är ett långt stenkast till Grekland från Sverige men inom EU gränser.
Kunde inte låta bli att sväva ut en smula. Såg ju Stefanos Tsitsipas igår spela tennis i Stockholm Open. Supersnygg kille med allt och mer därtill :) Om vi säger så!