• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • nevermind
    Anonym (mmm) skrev 2012-02-15 07:39:17 följande:
    Martin Stenmarck, Tomas Ledin, Persbrandt, Eric Saade (även om det är barnarov), Alex Skarsgård.....
  • Rikard
    Khaleesi skrev 2012-02-15 08:31:52 följande:
    Ingen. Men jag skulle gärna ha en lång helnattsdate med 5 liter te tillsammans med Fredrik Lindström!
    Jag är på!
    Någon föreslog att även bjuda in Erik Haag. Det låter bra. Plus Martina. Hennes virriga yttre döljer en skärpt tjej.
    Sedan skulle jag vilja ha med valfritt gäng ur Spanarna i P1 utom Jonas Hallberg (men gärna med programledaren Ingvar Storm).

Om jag skulle ligga med någon av dessa , så får det bli Jessica Gedin från Spanarna. Jag är väldigt svar för smarta, intellektuella tjejer.
  • Rikard
    Rikard skrev 2012-02-15 19:13:40 följande:
    /.../
    Om jag skulle ligga med någon av dessa , så får det bli Jessica Gedin från Spanarna. Jag är väldigt svar för smarta, intellektuella tjejer.
    Jag är väldigt svag för .... heter det.
  • Ung och nyfiken

Tone Seijerstad eller hur hennes namn stavas, helt enkelt hon som läser vädret på tv4.Agneta Sjödin, Anna Skipper, Jessica Andersson, Laila Bagge, osv...

• HäckHäxan

Oj får suga på den, men Mohombi, Dregel verkar sjukt rolig, Thåström fast han är gubbe, tycker nästan han ser bättre ut nu än förr faktiskt, mmm vem mer..... återkommer!

En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • breeze2012

Joel Kinnaman skulle man inte tacka nej till...

• Majjagräddnos

Zlatan.

Behövs ingen motivation egentligen men 195, snygg, attityd, plus att han gillar äldre brudar.
    Vilket helschysst omdömeHjärta

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?