• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (Bear with me now!)

Om jag hade vart man eller lesbisk så Bianca Wahlgren. Jag förstår inte riktigt hypen kring henne, vad är det för något hon tillför? Hon ser ganska bra ut men det är inte så att det motsvarar den ikonstatus hon har alls tycker jag. Verkar mest puckad, högljudd och jobbig. Men hade jag vart man eller lesbisk hade jag nog fattat grejen och då vart helt salig på tanken att vara med henne.  

• Anonym (Kåt)

Molly sanden wow vilken kvinna det är. Tänk att få knulla henne hårt bakifrån. Med ett fint ansikt sprut. Då hade jag kunnat dö lycklig :)

• Anonym (Tks)

Ooufff? Tufft val. Tegnell har ju toppat listan ett tag men hans glansdagar är ju slut nu så att säga. Tänkte säga Eric Saade men är det olagligt? Nej det måste bli en riktig man känner jag. Typ? nu ska vi se här? ska det bli Zlatan kanske? Tror fan jag smäller till på ZLATAN. Eventuellt andrahandsligg: Arga snickaren.

• Anonym (Tks)
    Anonym (Me) skrev 2022-10-25 20:00:45 följande:

Den person jag redan blivit påsatt av. En blöt efterfest för 20 år sen🥰

Var det Martin Timell eller Anders Borg?
  • Anonym (T)

Miss Li - hon har härlig personlighet och stil + snygg. 
    Alexandra Rapaport - känns lite dominant vilket jag gillar. Het. 
    Sigrid Bergåkra som var med i Bonde söker fru - sjukt vacker. 

• Anonym (Bengt)

Håller med om Rapaport, så till vida att stomipåsen från Gåsmamman är borta. :)

Anonym (T) skrev 2022-10-31 19:58:52 följande:

Miss Li - hon har härlig personlighet och stil + snygg. 
    Alexandra Rapaport - känns lite dominant vilket jag gillar. Het. 
    Sigrid Bergåkra som var med i Bonde söker fru - sjukt vacker. 

• Anonym (Me)
    Anonym (Tks) skrev 2022-10-31 00:12:24 följande:
    Var det Martin Timell eller Anders Borg?
    Ingen av dom faktiskt. Gillar mer sportkillar 😄
  • Anonym (female)
    Anonym (Lar) skrev 2022-11-01 04:40:25 följande:

Jag vill knulla  Malena  Ivarsson i skithålet.  Sen slicka i hennes utknullade gamla fitta . Avslutar med Malena äter  min sats  och kissar på mig

Ok det var djärvt även mot en vidsynt sexolog. Undrar vad Malena tyckt om den du?

Nästan bara män som skriver här ju! Undrar vad det beror på? Måste bättra på kvinnliga statistiken lite, men attans också att vi måste hålla oss inrikes i våra val. :(

Så utöver mitt senaste förslag silverräven Carl Bildt får det isf bli hunken Dolph Lundgren. 
  • Anonym (korven)

jag har ätit många Ernst korvar så jag säger nog Ernst... mmm Tungan uteFlört

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?