Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?
Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.
Han som man snart bor granne med
Eva Röse är riktigt läcker.
Eva Röse är riktigt läcker.
Ulrika Nilsson som läser nyheterna på TV4 har länge varit min favorit. Verkar ibland ganska tydligt att hon har lite olika stora bröst, men det är ju ingen nackdel. Då kan man välja om man vill klämma på den stora eller den lite mindre tutten.
Även Katarina Sandström på Rapport skulle jag gärna vilja rulla runt med.
Helena af Sandeberg, Jennifer Aniston eller en ung Maggie Gyllenhaal hade annars varit mums!
Rolf Lassgård
Glömde fotbollsspelaren Lotta Schelin. Enormt sexig och charmig! Synd att hon är lesbisk och gift med sin partner.
Jag har hittat en bild av henne i fotbollströja där man tydligt ser bröstvårtorna sticka ut. Mums! Skulle gärna ha varit där.
Hon är också så charmig när man ser henne på tv. På något sätt är hon osymmetrisk i ansiktet, vet inte riktigt vad det är, men om man ser på ögonen så ser de lite olika ut. Om de är olika öppna eller sitter olika högt har jag inte blivit klok på.
Hon närmar sig väl snart 40, så kanske har jag fortfarande chans på henne?
Zlatan, den kroppen!!!
Glömde fotbollsspelaren Lotta Schelin. Enormt sexig och charmig! Synd att hon är lesbisk och gift med sin partner.
Jag har hittat en bild av henne i fotbollströja där man tydligt ser bröstvårtorna sticka ut. Mums! Skulle gärna ha varit där.
Hon är också så charmig när man ser henne på tv. På något sätt är hon osymmetrisk i ansiktet, vet inte riktigt vad det är, men om man ser på ögonen så ser de lite olika ut. Om de är olika öppna eller sitter olika högt har jag inte blivit klok på.
Hon närmar sig väl snart 40, så kanske har jag fortfarande chans på henne?
Malena Ivarsson. Regina Lund. Frida och Ebba. Frode. Renée. Johanna mfl
Alexander Skarsgård.