• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (female)
    Hellishen skrev 2023-04-16 08:53:38 följande:

Alexander Skarsgård.

Äntligen nån här som är en gnutta selektiv. På gudsförgätna plattformar som den här. Undrar nämligen hur det känns varje kväll att som kvinna sitta intill nån äldre karl i TV soffan: som i smyg dräglar efter VARENDASTE sångerska, skådespelerska eller idrottstjej han ser och utan nån urskillning? Kunde i alla fall inte jag uppskatta. Som dessutom har långt gångna sexistiska fantasier om en svart längdhopperska som om hon vore nymfoman. Karlsloken vet inte ett dyft om den saken. Bör istället snarast kastas ut från det bekväma sofflocket. Tack och hej. Hen får ge dig ut på jakt, en verklighetspräglad sådan. Enstaka attraktioner hit och och dit är väl normalt. Men inte en projicering av egna gränslösa tankar. 
  • Anonym (female)

Nymfomani = överdriven sexdrift i ICD-10. Hypersexualitet kan bero på många saker. Bl a förhöjda testosteron nivåer eller en endokrin störning. Går att få viss hjälp med. Tror inte en sekund nämnd längdhopperska har den problematiken. En obehaglig projicering. 

• Anonym (Persbrandt)

Allmän åkomma bland längdhopperskor..... Erica Johansson låg med allt och alla på sin tid

• Anonym (Persbrandt)

Har ingen info om kluft men Erica vet jag med säkerhet 

• MandaGO
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-04-16 12:51:59 följande:

Har ingen info om kluft men Erica vet jag med säkerhet 

Hur vet du det om henne?
  • Anonym (50-åringen)

Jill Johnson är mitt frikort😍
    Madeline som är väderkvinnan på tv4 oxå😍

• Anonym (Glad)

Puma swed
    det ni  Då skulle man nog få åka så det räcker 

• Anonym (female)
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-04-16 12:33:38 följande:

Allmän åkomma bland längdhopperskor..... Erica Johansson låg med allt och alla på sin tid

Nej, är säker på att längdhopperskor inte är mer hypersexuella än andra kvinnor. Erica Johanssons fall är mest anekdotisk. Vänder mig mot all sorts smygrasism inkluderande ytliga spekulationer om någons sexuella drive eller kapacitet baserad på hudfärg eller på idrottsliga prestationer. Om nån törs resonera i de banorna eller än värre blottar sina hutlösa fördomar på en offentlig plattform behöver hen ha ordentligt på fötterna.
Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?