Anonym (female) skrev 2023-04-18 08:28:18 följande:
Är du säker i dina alla påståenden om folk du aldrig träffat? Livlig fantasi grabben? Kvinnor du noterar, iakttar och ser stylade i TV-rutan. Hahaha. Hur ser då din rätta uppmuntran ut? Vore intressant att veta! Och hur veta nåt om just hennes tändningsmönster? Snacka om vilda och icke verklighetsförankrade fantasier. Nåja, krydda med dem next time du kommer till. Nån som lär vara ovanligt het, spännande och uppfinningsrik i sängen brukar dessutom berika över tid å m ngt färre partnerbyten
hittar rätt fort. Blir liksom aldrig trist.
Gör en reality check please
Den damen jag skrev om har jag haft nöjet träffa i verkligheten några gånger, har pratat med och fått en vänskaplig kram (pre corona...).
Hon tilltalar mig personligen ännu mera i verkligheten än i TV-rutan. Om jag hade baserat mitt inlägg enbart från det jag sett i TV-rutan så hade jag inte skrivit mitt inlägg på detta sätt.
Gällande vad du kallar hennes tändningsmönster är jag övertygad att hon inte skulle tända särskilt mycket mindre än alla andra kvinnor jag har haft nöjet lära känna.
Men jag har också lite annan trevlig info, från vad man brukar kalla säker källa, som ger mig lite extra stöd (glöd!) i min uppfattning.
Jag ser fram mot ditt inlägg om en s k kändis som du har träffat och som du vill ligga med?