Jenny: Fy vad jobbigt att de jobbiga nätterna inte ger med sig. Man står ju ut i perioder men när det håller i sig blir man ju desperat efter ett tag.
Skönt med väninnan!
Vidde som oftast sovit bra, har nu en period där han vaknar ofta. Verkar som att han vill han närhet och trivs bäst i vår säng. Synd bara att jag sover som en kratta med honom i sängen. Men lite mysigt är det ju
Syster med sin lillbebis vart inlagda på sjukhuset idag.
Skulle egentligen varit barnvakt åt hennes 2 åring i morgon... Tycker ju såklart synd om henne och bebisen men är glad över att dom han märka det innan dom kom hit.
Vill inte ha nåt RS-virus till min bebis!!
Eira trillade från soffan med huvudet rakt in i öppna spisen idag. 2 jack i pannan som blödde rejält.
Jag blir helt gråtfärdig när hon gör illa sig sådär. Tack o lov så vart det inte så stort så det behövde sys och efter lite mys i soffan med napp och snutte, och ett spiderman plåster, så var det full rulle igen.
Funderar på att åka och bada i morgon. Borde väl kunna sätta Vidde i babysittern vid sidan av bassängen bara.. Han brukar ju oftast vara nöjd om det finns något att titta på.