Åhh, spännande SandraN. :)
Det kommer gå bra, börja med grejerna direkt, beställ vad man behöver beställa (blanketter etc) och börja skriva "att-göra-listor", det underlättar big time.
Vårt första foto är från en kall dag nu i augusti, från stranden. (bröstbild)
Min man har skjorta och jag har en blus, vad vi har på oss på underkroppen syns inte.
De andra bilderna har vi haft från blandade tillfälllen och blandade miljöer, vi har valt ut 20 bilder och skickat med samtliga så får ev. Anna-Karin ta bort de som är mindre bra.
3 bilder från bröllopet, 10 bilder här hemifrån (jag har klänning och min man har haft skjorta/jeans på nästan de flesta bilder, alltså "vardagsfina", det gäller även filmen), 3 bilder är ifrån våra honeymoons och de sista bilderna är på oss i trädgården, ett där jag rider och min man cyklar (våra hobbys).
Jag hoppas däremot INTE att det om jeans gäller för då är vi på ruta noll gällande i princip alla foton (utom bröllopsbilderna så klart) och även videon. :S
Jag ringde och pratade med vår läkare och beskrev situationen om att vi faktiskt redan pröjsat 2500;- för utredningen (gjordes i april) och att detta papper bara var ett komplement, så han skrev på det gratis. :)
Det samma gällde skatteverket, vi betalade inte en krona trots att det stod "mot avgift".
Hoppas nu bara att det är RÄTT blankett. :D