Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej alla!!
Just nu sitter vi på Arlanda och ska strax åka till Aten!!!! Tänk att detta verkligen händer!
Från att ha googlat, tittat i olika forum och sedan tagit kontakt med denna läkare. Nu står vi här färdiga för denna kommande resa. Det känns lite pirrigt samtidigt som detta känns positivt. Vi ska strax börja på vår "barnresa" ännu en gång. Efter 4 år hoppas jag att han verkligen kan hjälpa oss!
Håll tummar och tår för oss!
Tips mottages på restauranger, apotek etc etc... kärlek ??
Jag har ett par restauranger att rekommendera och en alldeles fantastisk vinbar, får verkligen inte missa deras underbara panini (fikon, chevreost och pastrami)
Jag skulle kunna åka tillbaka bara för den paninin!
Vinbaren heter chance wine & deli bar. Kvinnan som äger det är supertrevlig. Man får provsmaka flera viner gratis innan man bestämmer sig.
Jag har också två restauranger att rekommendera. Den ena är "A little taste of home" och den andra "Ta karamanlidika tou fani". Ställena finns på TripAdvisor.
Som det har sagts tidigare finns apotek överallt. Är bara att gå in och beställa. Tänk bara på att IL kan ibland ta en dag innan de levereras till apoteket. Besök gärna Akropolis tempel :)
Hoppas ni får en fin resa och jag ska hålla alla mina tummar för dig/er!