finee skrev 2017-11-01 08:48:51 följande:
Tack vännen!
mumskastrull skrev 2017-10-31 23:43:43 följande:
Tack, men jag är ganska orolig att det är för lågt. Känns som om alla andra har mycket högre...
Vilket fint hcg! Båda har kanske fastnat?? :D Du satte väl in två blastocyster??
Han har inte svarat på mailet ang hcg, men ville att jag skulle ta nya prover på måndag och ett nytt dropp snart. Så nu ligger jag här och får lite dropp ;)
Jag har ju också haft lite blödning, men vi får hålla tummarna för oss båda!!!
Har han svarat dig ännu?
Förstår, men tror verkligen INTE du behöver vara orolig. Du har ju en jättefin ökning, och allt över 100 på äl+14 är fullkomligt normalt enligt alla tabeller jag har tittat på. Men det som framförallt gör mig positiv gällande dina resultat är ju att du har en perfekt ökning. Förstår helt att du tycker det är hemskt med lite blödning (jag fick PANIK i förrgår när jag hade det), men det är hcg-ökningen som är viktigast. Bra att du tar dropp nu!
Yes, jag satte in två och tanken om att båda fastnat har ju slagit mig! Skulle ju vara fantastiskt. I nuläget är jag mest enormt orolig för missfall, livrädd att detta ska ryckas ifrån mig IGEN. Ska bli otroligt nervöst med nästa hcg-prov. Jag har inte fått svar av Dr D, vilket oroar mig som bara den. Det känns ju som att detta är ett kritiskt skede i graviditeten och man vill ju veta nästa steg. Både gällande dropp o FBC, men framförallt gällande dropp. Mina lymfocyter låg enligt gårdagens FBC på 1,3, så det känns ju lugnt i alla fall. Allt annat förutom neutrofila o leukocyter låg inom normalen. Men ändå, jag vill ju ha Dr D:s input nu. Hur lång tid tog det innan han svarade dig efter att du skickat ditt äl+14 FBC + första BHCG?
Det ser ju ut som om din kropp är rätt lugn när man ser till proverna :).
Såg att han hade svarat dig nu. Han är lite seg ibland.
Han sa till mig att jag också skulle vänta till måndag med ett nytt hcg.. känns superlångt dit....
Är verkligen livrädd att det inte ska öka som det borde. Tycker inte att jag har så mycket symtom heller.... Önskar att jag hade blivit illamående! Sen känns det som om brösten ömmar lite mindre än igår, vilket gör mig så nervös!
Tog detta testet idag, vad tror ni? Tog kortet ca 7-8 min efter det var taget...