Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Det låter smidigt att ta den i tablettform. Men varför får man vagitatorer i Sverige? Tas de upp fortare av kroppen? Men om man tar dem löpande hela tiden borde det väl inte spela någon roll eller?
Jag har mailat honom 3 ggr sedan jag var i Aten för 2,5 v sedan.
Påskliljan: Jag hade eg inga problem med att betala med kort i Aten. Hotell, butiker, apotek etc tog emot kort.
Däremot betalade jag alltid kontant i taxis/restauranger. Hade ändå med mig cash så att det inte skulle bli något problem.
Lycka till i Aten i nästa vecka!
Cice: Stackare!! Vilken hemsk upplevelse i Aten!
Förstår att du är tveksam till fortsätta med IL och tråkigt att Dr D inte tog din symptom på allvar.
Ljusgläntan: Det låter inte heller kul med dina IL-reaktioner. Hoppas det blir bättre snart.
Snart Lycklig: Åh, vad jag känner för dig. Vi vill alla så att du ska få lyckas. Känn inte efter för mkt och ge inte upp. Det finns ännu hopp för dig!
Jag har också en tvillingsyster o är ju ungefär lika gammal som du. Min tvillingsyster fick sina bägge barn på första försöket. Jag kämpade länge men fick tillslut ett barn. Men jag har inte berättat om min önskan att få ett barn till till henne. Det orkar jag inte.
Håll ut och jag hoppas du kan hitta lite hopp och glädje ännu. Stor kram
Någon som vet när man ska betala de ytterligare 400 Euro för behandling hela graviditeten?
Jag menar det vore ju tråkigt om han fakturerar det i början och så får man kort efteråt till missfall.
(Jag har bara haft tidiga MF innan v 10).