Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Åh, vad roligt! :))
Förresten, har börjat kännas som jag har urinvägsinfektion... Märkligt då man äter antibiotika. Någon som haft liknande?
Åh, vad roligt! :))
Förresten, har börjat kännas som jag har urinvägsinfektion... Märkligt då man äter antibiotika. Någon som haft liknande?
Men åh, hoppas det bara övergående, annars blir det ännu mer pillerknaprande :(
Ni som gjort hysto hos Serum, visst ordinerar de medicin efteråt? Har ni fått betala för medicinen eller ingår det i priset? Är det antibiotika och östrogen de ordinerar, hur mycket och hur länge?
De ordinerar läkemedel efteråt, nåt progesteronpreparat tror jag det var. Något brunt piller och något vitt, minns dock inte namnet. Och så får man doxycyklin också (som heter något annat där). Allt i ca 10 dagar. Man behöver inte betala extra för det. Här var lappen med behandlingsplan som jag fick:
Ja, en ask med Doxycycline med 8 tabletter kostar ca 2euro på Apotek i Aten har jag för mig. Så du får 5 askar för 10 euro ca 100kr.
Men jag vet inte vad östrogen (Cyclacur) kostar i Aten. Har dock svårt att tro att det ska kosta 200kr. Möjligtvis är det så att kliniken isåfall lägger på en egen avgift för att de ska köpa in medicinerna först.
finee gjorde hysto via Serum för ett år sen, i september 2017. Så om Serum ändrat på sina avgifter och regler så har de isåfall gjort det nu senaste året.
Fråga lill 111vad hon fick betala, hon gjorde sin hysto i juni 2018.
Hoppas det går bra med din hysto i Aten !
Konstigt. Det kan ju bli samma sak här också då. Det låter som ett fall av " vänstra handen vet inte vad den högra handen gör".
Ni som gjort hysto på Serum, hur tätt inpå ingreppet har ni gjort ny insättning? Någon som påbörjat FET i cykeln efter, alltså på första mensen?
Jag gjorde stimulerad FET på cykeln efter. Hysto inseptember, insättning i oktober. Så det är bara att köra!
Någon som gjort hysto på Serum och som haft extrem mensvärk mensen efter? Jag kände knappt något efter ingreppet men nu när mensen kom så har jag mensvärk från helvetet.
Jag!