Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lycka till idag Lully! Tänker på dig och hoppas allt går bra. Che, lycka till på VUL imorgon.
Lycka till idag Lully! Tänker på dig och hoppas allt går bra. Che, lycka till på VUL imorgon.
Jag måste instämma med TWH. Jag får svar från Dr D när jag behöver. Visst, ngn gång har jag önskat snabbare svar, men får faktiskt också tänka på att han kanske fastnat i en behandling, ägguttag, insättning, andra undersökningar. Han är ju ingen kontorsnisse. Självklart ska han inte ta på sig mera än vad han hinner med. Dt är inte heller bara oss svenskar som han har som patienter. Dessutom tror jag att dt finns många svenskar som läser här men inte ger sig tillkänna, sim faktiskt också "mailbombar" honom. Vi får inte glömma hur dt skulle ha varit om vi skulle fått stöd från svenska läkare. Hur många hade svarat på mail på kvällar o helger? Hur många hade haft telefonsamtal med patienter på kvällar i helger? Hur som helst, vi måste vara rädda om den support vi får o inte överbelasta i onödan. Dt är ju viktigt att vi får hjälp när vi verkligen behöver den, när vi är i behandling! Dt gäller även alla andra som inte skriver här! Dt ska ju inte bli som f Lully, att hon inte fick svar när hon verkligen behövde veta medicinering o ÄP-datum o därmed resedatum. Nu hoppas jag verkligen att dt gått bra f henne idag.
Södertjej o övriga relativt nya i tråden. Välkomna!
Oh Lully, såå glad jag blir för att allt gick bra! Nu hoppas vi på fin befruktning. Hoppas Singhas och mina får lite sällskap i frysen!
Fortsätter alltså att hålla tummarna.
Ego; var på UL idag och en blåsa var efter fyra sprutor (dos 150) redan på 16,3 mm (!) och två andra mindre (9,9 och 6,9 mm). Jag vet inte vad jag ska tro. Önskar så att han gjorde VUL istället för UL. Fick inte heller några bilder, då de skulle bli dåliga pga att tarmarna låg "fel".
Hej alla IL-droppare! Jag hoppas alla lever idag! Jag lever i alla fall med hull och hår.