Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Xxx4: skulle säga att det är nog ett nyttigare intag av näring än mycket annat vi stoppar i oss....det är kcal rikt men rent.
Xxx4: skulle säga att det är nog ett nyttigare intag av näring än mycket annat vi stoppar i oss....det är kcal rikt men rent.
Hur skulle ni göra? Jag har varit hos dr D och fått en massa mediciner som jag ska ta vid nästa försök. Skulle ni berätta för IVF Riga och dr Fodina om att ni varit i Aten och fått massor av annan medicin?
Stina: prisfråga ÄD inklusive tid resor logi. Inget konstigt. Att peta in ett embryo är de kliniker representerade här fullt kapabla till och mkt skickliga embryologer och teknik.
Instämmer m tidigare svar... Och vila! Stilla blödning oxå genom att låta hjärtfrekvens komma i vila. Precis som när du skurit dig.
Instämmer- dra inga förhastade slutsatser! Fortsätt medicin och progestoron!!!! Tom öka sistnämnda. Ta fler hcg oxå om det är lättare än få till VUL. Kombinera dessa. Håller tummar!!!!
Information som kanske kan intressera er i tråden En spansk forskningsrapport visar att foster kan uppfatta ljud tidigt i graviditeten, redan i vecka 16. När fostren fick höra ett stycke musik rörde de på munnen och tungan som om de försökte tala eller sjunga.
www.doktorn.com/artikel/foster-reagerar-p%C3%A5-musik
Öka spermieproduktionen med zink och folsyra
Försökspersonerna som fick både zink och folsyra ökade sin spermaproduktion med upp till 74 procent under de 26 veckorna försöket pågick. Däremot gav det ingen effekt att äta bara zink eller folsyra. Det var kombinationen av dessa två som ökade spermaproduktionen.
Aylak; jag skulle nog fortsätta all medicinering tills hcg verkligen visar ingen grav. Och göra VUL igen.
Klart det blöder ut... Det gör det när man slutar med hormonmedicinering, om du nu tar hormoner. Progestoron tex håller ju slemhinnan tjock....
Det innebär att det som ändå fäst kanske har liv, så tänker jag.
Jag undrar vilka prover det är jag ska välja på werlabs när dr D vill ha FBC together with E2, Ra test och anti-ccp. Jag hittar inte och skulle behöva beställa det ikväll. Tack på förhand.
Aylak: vid Riga försöken ÄD, ordinerade de utrogesten oralt. 600mg. Jag lät bli att köra bil. Tog tidigt på morgon för att kunna sk somna om, drogad .... Lunch likaså, till natten godnatt. Jag mådde mkt dåligt. Efter att läst på hos utrogest själva så framgår att de Max 200mg oralt vid typ pms, mer vid ivf då vsginalt.
De går ut i ämnesomsättningen och spökar i levern. Jag är jättekänslig. Rekommenderar ingen att inta dem oralt. Jag gjorde det nu, men till natten när jag behövde extra skjuts utöver mina 800mg, under en kort tid.
Hej alla! Mina enäggstvillingar kom efter akut snitt i söndags kl 1948 o 1950. Tv1 2120g 45cm, tv2 1930g 45cm. Födda 34+1.
Fick havandeskapsförgiftning akut som bröt ut ordentligt efter förlossning. Barnen mått utmärkt och så än idag! Så fantastiskt att det lyckades denna resa. Så återigen : håll moder o hoppet uppe! Det går, bara en tidsfråga!
Solkatta: så tröstlöst dessa minus....får ni inte bukt drD på immun?
Ang din fråga, jag har aldrig fått min blödning förrän jag slutat m hormoner. Då har det tagit 2-4dgr, Och inte större blödning än en mens har jag haft. Men så har jag inte haft någon gigantisk slemhinna någongång. Har du fler embryo i frysen? Kram!