• Redan47

AnneC: berätta om VUL! Härligt har du sett embryot? Ang immun, stå på nu! Och varva ner, onödigt med stress hormoner nu!

• Redan47
    AnnC skrev 2015-09-25 22:13:44 följande:
    Ja du har så rätt, onödigt med stress hormoner. Men lättare sagt än gjort
    Blev tillbakaflyttad tre dagar vilket stämmer bra med att den var lite liten på förra vul. Så den har alltså växt bra sen dess!
    Grattis!!!!va roligt!
  • Redan47

Jag skulle göra slut på clexane, sedan gå över till 5000iefragmin. Det är inte exakt samma prep. Men byta går. Sverige anv generellt inte clexane, utan Fragmin o Innohep. Vad jag läst så ger dessa mindre blödningar postop än clexane.
    Fragmin är billigare här tom utan högkostnadsskydd m EU recept än va clexane är i Aten. Jag fick mindre blåmärken oxå, men det vet jag är olika mellan individer. Påverkas ju oxå av mängden kortison som intas parallellt.

• Redan47

Förhöjd puls kan bero på höjt värde t4. Tsh sjunker med högt hcg och t4 höjs. Kolla upp dem. Grattis!

• Redan47
    aylak skrev 2015-09-29 07:58:02 följande:

En Fragminfråga:

Jag får så ont av sticken, men inte direkt så att det blir stora blåmärken (inte än denna gång iaf) utan om jag sitter (i bilen) länge - då blir det som tjocka bulor. Ser inte klokt ut! Kyler ner innan och efter sticket, och tycker det fungerar bra. Men sen OM jag sitter stilla länge så svullnar sticken upp till bulor och rätt ont gör det också. Någon som har något bra tips?

Jag tar mina på kvällen för att slippa de där dag tryckskadorna. Sedan ett annat tips att lyfta o dra fettet, sedan stcks håll kvar. Släpp. Då kommer fettlager täppa till hålet liksom. Du kan ju oxå varva och ta längre ut på midjan ovan stussen.
  • Redan47

Pink: jag har gjort så att jag tagit kopia på hur det står i fass, och förmedlat detta till kliniken. På så sätt har det funkar utmärkt för mig med EU recepten. Plus att de uppgifter står som står angivet på Läkemedelsverket vad EU recept ska innehålla.
    Så inga egna formuleringar fr kliniken.

• Redan47

Trex det är helt okey tsh för ÄD nu. Så gilla läget. Känns det jobbigt psyk öka 25 igen....
    Tsh påverkas som sagt av hormon intaget oxå,,,,
    Snart transfer!!!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!