Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Solkatta; Håller tummar för dig!
Solkatta; Håller tummar för dig!
Allt är möjligt! Det viktiga är nu nästa hcg- stegringen.
Ska åka till Aten om två veckor ! Någon som kan tipsa om bra boende i Plaka? Tips på vad jag bör tänka på inför ÄD FET för att få slemhinnan att växa, maximera förutsättningarna för fästningsprocessen? Tack på förhand
Solkatta förstår din frustration... Vill du verkligen inte ta ett hcg så du får definitivt svar. Inga kiss test i världen är säkra.
Tips om bra boende i Aten, gärna nära Serum. ALLT runtomkring Serum är fullbokat Något annat område som är bra att bo på? Får åka Metro emellan..måste ju sova någonstans, men det måste vara fräscht och helst inga småkryp
Flyger på fredag, ET lördag, hem på söndag.. Flyget är bokat, dyrare än jag tänkt mig..men vad göra. Nu fattas bara boendet.. Tacksam för tips.
Någon som har tips på hyr man får slemhinnan att växa? Hade 5.6 mm idag på CD 13. FET 4 maj, dvs om 12 dagar. Tack på förhand
Jag har ju alltid haft dålig utv på slemhinnan...Så 4mg vaginalt till natten kan du säkert ta i ditt läge. Och som SL oxå säger blodförtunnande omg, både för cirkulation och undvika proppar. Det är en ansenlig dos östrogen vi tar. Mitt blod tjocknar omg med 6mg....
Verkligen inte! Progestoron som stöd ända till moderkaka tagit över v12! Sluta absolut inte med det! Jag kommer ta trombyl länge... Förmodligen Hela grav tillsammans m fragmin. För att förhindra proppar. Och även profylax havandeskförg. Kortison oxå till v12. Trappa ner 2.5mg/vecka.
Vet att det är olika på ÄD ich egen ivf. Men missfalls risk är progestoron brist och progestoron skyddar även mot immunförsvaret. Jag tar inte lutinus ingen aning om dosering. Det är viktigt att trappa ner försiktigt så kroppen hinner ta över produktion utan glapp som skapar biverkningar. Din dos är inte så stor, men jag kommer från mina 15mg idag att gå ner 2.5/v. Räkna ut själv vad du har tillgång till och gör ett eget schema.
Frk röd: ta ordinationen. Det är typ standard... Och så tjock är din hinna inte idag. Du kommer göra transfer runt dag 19-20. Peny är noga med fertilitetsfönstret, även om du är nedreglerad, vill inte slemhinnan blir gammal.
Jag har käkat doxycyklin i omgångar- fram till transferdagen- aldrig fått svamp. Däremot käkar jag probiotika för underlivet parallellt. Dricker citronvatten start på dagen. Gluten och mjölk ut ur kosten. Det är stor bov till svamp däremot!
Jz..: grattis till ruva! Näe, det är ingen ide Att tjuvtesta! T det lugnt nu och vårda dina embryon med varma kärleksfulla tankar och smek. Kram