Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Cypern, grekiska sidan, finns det säkert på Apoteket. De har kanske inte så många hemma, så beställ! Köp även prednisolon.
Cypern, grekiska sidan, finns det säkert på Apoteket. De har kanske inte så många hemma, så beställ! Köp även prednisolon.
Finns en app i Iphone iallfall som heter hälsa, vit bakgrund med ett rött hjärta på, där medicinska uppgifter kan läggas in plus anhöriga mm. Plus viktigt att anhöriga vet vilka mediciner vi äter/intar. De ska kunna informera.
Missne, om det blir neg så vet du att det är tidigt. Vill du veta bestämt ta ett hcg.
Frk röd: det låter helt perfekt! Nu är du gravid! Ända tills motsatsen bevisas... Skönt med ett litet lager oxå! Kram tänker på dig, lycka till!
Jz: Jag tror de är positivt tecken med lite avslag, du är säkert gravid!
Grattis alla plussare!!! En sådan härlig känsla äntligen
Grattis alla igen!!! Fint med goda nyheter i trådarna. Allt vi kämpar med så slår drömmen in!
Solkatta hör att du är upprörd!!!! Jag är inte insatt nog att svara dig. Och oå tok för trött att försöka söka info.... Du har iallfall gjort det bästa du kunnat. Du har försökt inkl överklagat. Du är good enough! Mer kan du väl inte göra idag!? Kram och fokusera på bebis processen!
Hur räknar man ruvardag vid blastocyst? Är det från transfer? Blir ju olika beror de på hur många dagar. Jisses, nu är jag nervös. Känner lite molvärk, kan vara progesteronet eller förhoppningsvis graviditet ! Så kul att så många plussat. Ger mig hopp...
JZ79. Kul, jättegrattis... Varför tar du pregnylinjektioner?