Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Solkatta; jag har sett att de av oss som får hjälp m medicin här.... Tar lutinus, tar då tre om dagen. Sedan kan du ju köpa där om du känner för så du klarar 12-14veckor gravid.
Solkatta; jag har sett att de av oss som får hjälp m medicin här.... Tar lutinus, tar då tre om dagen. Sedan kan du ju köpa där om du känner för så du klarar 12-14veckor gravid.
Ja det är Hcg!
Kan nån svara snabbt vad som händer närman plussar? Vill dr D man tar fbc igen före ett nytt dropp eller bara efter?
Jag slutade med fragmin och trombyl samt började trappa ner pred i måndags för trodde inte jag var gravid. Så fick en chock när jag testade idag för säkerhets skull... Är så rädd att jag förstört nåt nu!!
Förrädiskt råd du fått av drD. Då förstår jag bättre ditt agerande. Hur tidigt har du testat dig? Tar du progestoron?
Tack för lugnande ord blåvingen
Precis fått svar hcg på 62 äl+13 är det ok tro?
Ang tsh och ref värden står även på andra hemsidor , ska se om jag har länkar kvar. Så det finns flera relevanta källor som menar samma. Just att ref värdet inte är ett värde att generalisera på alla individer. För tsh är så individuell värde. Plus vid fertilitetsproblem att ett lägre värde under 2.5 att föredra.
Hej alla!
Har gjort våra 3 gratisförsök på utan framgång. Ska nu välja ny klinik, funderar på Carlanderska, eller Aten.
Så svårt att veta hur man ska göra. Köper ni 3-pack, eller köper ni ett försök i taget?
Mom, åk till Aten, serum och gör en hysto. Så får du svar om något fysiskt hinder finns i livmoder.
Så var det för mig. Har inte fattat eller tagit på allvar alls år som gick utan att bli gravid, 15år, åren bara gick, livet lugnade sig och längtan vaknade till liv, efter 1år och några ÄD försök.... Blev det Aten- och svar! Slutligen lyckades vi tillsammans med penny och experiment. Min slemhinna ville ej utvecklas och ärrbildningar (ashermans). Mot alla odds!!!
Håll uppe hoppet!
Ann, om du vill veta säkert ta fler hcg blodprov. Fortsätt med immunbrjsmdling. IL trombyl kortison.,,,