• Redan47

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Undrande: Jag la på en söndag en gång, då hade inte min remiss kommit fram på måndagen... Så jag har efter det, om det krocka m helg lagt på fred- provt måndag. Plus kollat efter aktuellt labb öppettider.

• Redan47

Undrande: kan inte svara på mail med mobilen- ingen dator med mig.
    Prova-0141 218950. Dr Bica.
    Jag åker till Nyköping resp Sthlm m tåg.
    Ingen provtagning på VC. Frågat. Fått svar: om de inte är behandlande, inget prov el assist m div injektioner.

• Redan47

Jätte grattis längtansmamma! Ja det är verkligen en kick ett hcg på den nivån!!!! Du r gravid på riktigt nu!

• Redan47

Längtan: jo när jag tagit oralt är jag praktiskt taget full,yr, omänskligt trött somnade kände mig drogad. Har aldrig mer efter det tagit dem oralt,endast max200mg (enl producent oxå) resten 600-800mg vaginalt.
    Dessa starka biverk beror på att de går genom hela matsmältning och vidare via levern-
    Jag skulle definitivt ta dem vaginalt och info dr d om det.

• Redan47

Mina IL har då inte varit kylvaror..... Förvarats rumstemp. Står hållbarhet på frp.

• Redan47

Xxx4: hysto. På aquascannen såg det inte så ut, kan bero på tänkte jag att jag hade ärr överallt.

Längtans mamma: dags att joina vår gravid tråd! Klart det går vägen!

• Redan47

Heystella; jag är serum klient sim idag är gravid. Jag kan inte med exakthet svara på dina frågor. Du får absolut säkrast svar i kontakt med serum. Om du inte gjort, fyll i din historik, finns/fanns via hemsidan formulär att fylla i och ger dem ett underlag för analys o rådgivning mm. Då har du den klar och malila in den enl anvisning. Därefter kontaktar de dig. Så gjorde jag. I min värld går det undan från första kontakt o beslut till transfer. Men, Beror ju på individens bakgrund o behov. Jag kan vara väldigt flexibel o resa när som helst. Alltid fört dialog med dem när det passar deras tider och kommit fram till datum som även passat mina flighter.
    Så ta semester ich ladda snart är du på gång!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!