Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Denlängtande: jag köpte med ett gäng påsar il från dr d. Kanske var de dyrare än normal pris men samtidigt så kändes det tryggt att veta att jag hade en omgång ( 5 påsar ) med mig hem. Bor man i storstäderna så kan det nog vara enklare att få ut på receptet ifrån dr d. Fler apotek att gå till. Här på landet såg personalen ut som fågelholkar när jag kom med il receptet från dr d.
Om du har hjälp med droppet ( nån kompis som kan sätta det ) så kan du även köpa med koksalt o slangar/ nålar till droppet på apoteken i Aten. Jag köpte dock lite väl stora koksaltlösningar (500 ml). Räcker med 100-200 ml. Viktigt att säga att det ska vara just till dropp. Så det går att koppla ihop med slangar. Sen så " missade" jag att köpa trevägskorsningen. Alltså grejen som gör att man kan koppla ihop så att man endast sätter en nål men att koksaltet o il droppet blandas på vägen.
Ytterligare att betänka är ju att det knappast går att förköpa sig . Här i tråden finns det alltid ( tyvärr ) tjejer som är villiga att köpa produkter i andra hand ...
Hoppas du får en trevlig resa ! Skriv gärna i tråden o berätta ! :)